Destroyer Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 nie wiedziałem jaki tytuł nadać :P chcę dopasować local rotation axis jednego obiektu do drugiego więc tworzę pustą grupę orięntuje przez orient constraint do docelowego obiektu teraz parentuje obiekt który chcę dopasować do grupy i freazuje transformacje i wszystko gra ale teraz jak zrobić żeby ten obiekt nie był dzieckiem grupy ale zachował jej local rotation axis, nie zmienił położenia oraz atrybuty rotacji i translacji miał na 0 ? ? bo gdy go odłączę to rotacja i translacja dostaje wartości
Reanimator Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoj problem, ale tylko kosci maja cos takiego, jak osobna orientacja bez kanalu rotate. Sorry, no bonus. Musisz uzyc nulla, ale to chyba nie jest olbrzymi problem, co? :)
Destroyer Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 buuu no trudno będe musiał sobie jakoś poradzić :P to wiele wyjaśnia thx za odpowiedź :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się