Destroyer Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 nie wiedziałem jaki tytuł nadać :P chcę dopasować local rotation axis jednego obiektu do drugiego więc tworzę pustą grupę orięntuje przez orient constraint do docelowego obiektu teraz parentuje obiekt który chcę dopasować do grupy i freazuje transformacje i wszystko gra ale teraz jak zrobić żeby ten obiekt nie był dzieckiem grupy ale zachował jej local rotation axis, nie zmienił położenia oraz atrybuty rotacji i translacji miał na 0 ? ? bo gdy go odłączę to rotacja i translacja dostaje wartości
Reanimator Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoj problem, ale tylko kosci maja cos takiego, jak osobna orientacja bez kanalu rotate. Sorry, no bonus. Musisz uzyc nulla, ale to chyba nie jest olbrzymi problem, co? :)
Destroyer Posted July 10, 2007 Author Posted July 10, 2007 buuu no trudno będe musiał sobie jakoś poradzić :P to wiele wyjaśnia thx za odpowiedź :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now