Dragon Heart Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Mam taki problem z animacją tych skrzydeł: CHcę uzyskac taki efekt że przy animacji ruchu skrzydeł smoka polygony zaznaczone na czerwono będą zachowywały sie tak jak błona u nietoperza?? Tylko nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić próbowałem z modyfikatorem flex ale wyglądało to mało realistycznie czy mógłby mi ktoś pomóc, albo powiedziec czy te skrzydła są dobrze wymodelowane dla takeij animacji??
Kris_R Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Wymodelowane są dobrze... a co do wygięć to masz kilka możliwości... a).. zrobić dwa morfy dla błon... jeden dla wybrzuszenia do przodu... drugi do tyłu.. no i suwaczkiem podanimować sobie zgodnie z ruchem skrzydeł.. b).. dodać dodatkowe kości pomiędzy tymi fizycznymi na modelu... dla każdej błonki po jednej lub po dwie kości... no i podpinasz wagi pod te kości i też doanimowujesz zgodnie z potrzebą. c).. możesz odłączyć te kawałki modelu i zarzucić pod symulację tkanin.. Cloth lub reactor... jak wolisz. Każda z tych metod sprawdzi się bez problemu. Zależy teraz od terminu i stopnia realizmu jaki potrzebujesz.
Dragon Heart Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Napisano 11 Lipiec 2007 Z góry dziękuje za pomoc!! I nadal czekam na wskazówki od innych użytkowników, będe bardzo wdzięczny!!
DaveBorck Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Metody Krisa są jak najbardziej wystarczające, sam widziałem je w praktyce i wychodziło b. dobrze:). No, a teraz trzeba to tylko samemu zrobić;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się