Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem z animacją tych skrzydeł:

 

i492975.jpg

 

CHcę uzyskac taki efekt że przy animacji ruchu skrzydeł smoka polygony zaznaczone na czerwono będą zachowywały sie tak jak błona u nietoperza?? Tylko nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić próbowałem z modyfikatorem flex ale wyglądało to mało realistycznie czy mógłby mi ktoś pomóc, albo powiedziec czy te skrzydła są dobrze wymodelowane dla takeij animacji??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wymodelowane są dobrze... a co do wygięć to masz kilka możliwości...

 

a).. zrobić dwa morfy dla błon... jeden dla wybrzuszenia do przodu... drugi do tyłu.. no i suwaczkiem podanimować sobie zgodnie z ruchem skrzydeł..

 

b).. dodać dodatkowe kości pomiędzy tymi fizycznymi na modelu... dla każdej błonki po jednej lub po dwie kości... no i podpinasz wagi pod te kości i też doanimowujesz zgodnie z potrzebą.

 

c).. możesz odłączyć te kawałki modelu i zarzucić pod symulację tkanin.. Cloth lub reactor... jak wolisz.

 

 

Każda z tych metod sprawdzi się bez problemu. Zależy teraz od terminu i stopnia realizmu jaki potrzebujesz.

Napisano

Metody Krisa są jak najbardziej wystarczające, sam widziałem je w praktyce i wychodziło b. dobrze:).

No, a teraz trzeba to tylko samemu zrobić;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności