Dragon Heart Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Mam taki problem z animacją tych skrzydeł: CHcę uzyskac taki efekt że przy animacji ruchu skrzydeł smoka polygony zaznaczone na czerwono będą zachowywały sie tak jak błona u nietoperza?? Tylko nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić próbowałem z modyfikatorem flex ale wyglądało to mało realistycznie czy mógłby mi ktoś pomóc, albo powiedziec czy te skrzydła są dobrze wymodelowane dla takeij animacji??
Kris_R Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Wymodelowane są dobrze... a co do wygięć to masz kilka możliwości... a).. zrobić dwa morfy dla błon... jeden dla wybrzuszenia do przodu... drugi do tyłu.. no i suwaczkiem podanimować sobie zgodnie z ruchem skrzydeł.. b).. dodać dodatkowe kości pomiędzy tymi fizycznymi na modelu... dla każdej błonki po jednej lub po dwie kości... no i podpinasz wagi pod te kości i też doanimowujesz zgodnie z potrzebą. c).. możesz odłączyć te kawałki modelu i zarzucić pod symulację tkanin.. Cloth lub reactor... jak wolisz. Każda z tych metod sprawdzi się bez problemu. Zależy teraz od terminu i stopnia realizmu jaki potrzebujesz.
Dragon Heart Posted July 11, 2007 Author Posted July 11, 2007 Z góry dziękuje za pomoc!! I nadal czekam na wskazówki od innych użytkowników, będe bardzo wdzięczny!!
DaveBorck Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 Metody Krisa są jak najbardziej wystarczające, sam widziałem je w praktyce i wychodziło b. dobrze:). No, a teraz trzeba to tylko samemu zrobić;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now