Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam taki problem z animacją tych skrzydeł:

 

i492975.jpg

 

CHcę uzyskac taki efekt że przy animacji ruchu skrzydeł smoka polygony zaznaczone na czerwono będą zachowywały sie tak jak błona u nietoperza?? Tylko nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić próbowałem z modyfikatorem flex ale wyglądało to mało realistycznie czy mógłby mi ktoś pomóc, albo powiedziec czy te skrzydła są dobrze wymodelowane dla takeij animacji??

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Wymodelowane są dobrze... a co do wygięć to masz kilka możliwości...

 

a).. zrobić dwa morfy dla błon... jeden dla wybrzuszenia do przodu... drugi do tyłu.. no i suwaczkiem podanimować sobie zgodnie z ruchem skrzydeł..

 

b).. dodać dodatkowe kości pomiędzy tymi fizycznymi na modelu... dla każdej błonki po jednej lub po dwie kości... no i podpinasz wagi pod te kości i też doanimowujesz zgodnie z potrzebą.

 

c).. możesz odłączyć te kawałki modelu i zarzucić pod symulację tkanin.. Cloth lub reactor... jak wolisz.

 

 

Każda z tych metod sprawdzi się bez problemu. Zależy teraz od terminu i stopnia realizmu jaki potrzebujesz.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy