Napisano 10 Lipiec 200717 l Mam taki problem z animacją tych skrzydeł: CHcę uzyskac taki efekt że przy animacji ruchu skrzydeł smoka polygony zaznaczone na czerwono będą zachowywały sie tak jak błona u nietoperza?? Tylko nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić próbowałem z modyfikatorem flex ale wyglądało to mało realistycznie czy mógłby mi ktoś pomóc, albo powiedziec czy te skrzydła są dobrze wymodelowane dla takeij animacji??
Napisano 10 Lipiec 200717 l Wymodelowane są dobrze... a co do wygięć to masz kilka możliwości... a).. zrobić dwa morfy dla błon... jeden dla wybrzuszenia do przodu... drugi do tyłu.. no i suwaczkiem podanimować sobie zgodnie z ruchem skrzydeł.. b).. dodać dodatkowe kości pomiędzy tymi fizycznymi na modelu... dla każdej błonki po jednej lub po dwie kości... no i podpinasz wagi pod te kości i też doanimowujesz zgodnie z potrzebą. c).. możesz odłączyć te kawałki modelu i zarzucić pod symulację tkanin.. Cloth lub reactor... jak wolisz. Każda z tych metod sprawdzi się bez problemu. Zależy teraz od terminu i stopnia realizmu jaki potrzebujesz.
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor Z góry dziękuje za pomoc!! I nadal czekam na wskazówki od innych użytkowników, będe bardzo wdzięczny!!
Napisano 11 Lipiec 200717 l Metody Krisa są jak najbardziej wystarczające, sam widziałem je w praktyce i wychodziło b. dobrze:). No, a teraz trzeba to tylko samemu zrobić;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto