Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mhm a więc jest to robal wyposażony w silnik ,dzięki któremu może bardzo szybko się przemieszczać ,gryźć różne warzywa itp. , jest stosunkowo tani w "produkcji" ,a masa takich stworzonek spokojnie zeżre światowe zapasy żywności doprowadzając do zagłady :eek:

pozdrawiam

th_72161_test_copy_122_650lo.jpg

 

wstępny model..miniaturka tymczasowa;P

no i nie mieszcze sie w limicie :) postaram sie szybko zpotymalizowac

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe fajnie że sie podoba;)

th_83686_test_copy_122_218lo.jpg

teraz mi sie mniej podoba [to ma być spojler ,ale że mam za dużo tri to musze pomyśleć czy nie wywale i zostawie puste]

z chęcią wysłucham uwag dot. usprawnień siatki itp;)

a to z tyłu to napęd ;)

Napisano

Ten spojler średnio wygląda, bezsensowny trochę, wiesz, mógłby być śmieszny ale tu nie pasuje jakoś...przynajmniej jak dla mnie..

 

Możesz trochę przyciąć, pasek od okularków na wierchu głowy niewiele wnosi i to co Ci zaznaczyłem:

5862285468ea93b9.jpg

 

A jakby wprowadzić trochę dynamiki? (sorki za tweak:p)

Soft selection lub ffd box modifier świetnie się nadaje;)

df51791457d3b4fc.jpg

  • Like 1
Napisano

oo dziękuje bardzo :) hmm b. dobry pomysł z tym ffd:P imho chciałem zostawić takie szcześciokątne/4kątke kolce z 2 segmentami a w limicie sie już mieszcze spokojnie;P

co tam z tym zębem jest nie tak?:(

hej

imho nie ma co płakac nad rozlanym modelem i sie wziąść za teksturki bo to będzie porażka :|

Napisano

okej ,siedze nad tą teksturą już troche..już nie jest tak tragicznie jak pare dobrych godzin temu...powiedzmy że nie poprawiam już skóy i gł. części metalowej...namalowany płomień ^_^

może sie wyrobie do 24 bez totalnego crapa..

th_23212_test_copy_122_749lo.jpg

hej

Napisano

koniecly2.jpg

OK ,troche mi to czasu zajęło ,w końcu coś namalowałem ,jestem zadowolony chociaż wygląda jak wygląda..uvw robione na szybko i jak sie później okazało ,za mało miejsca na pewne rzeczy a za dużo na inne:P

yol

Gość Marioza
Napisano

model fajnny i pomysłowy zwłasza z poprawką Lewusa dot. dynamik byłby juz wogle czadi, jednak textury słabiutkie

Napisano

Szkoda że na siłę większość malowałeś ręcznie, to znaczy dobrze, że się przyłożyłeś, ale mogłeś się trochę wspomóc zdjęciami. Model masz tak zmapowany, że w sumie do oteksturowania jest tylko kilka elementów. Czasu jak widać jeszcze trochę zostało, więc gdybyś jutro się nudził, pobaw się jeszcze trochę.

Np. Twoją zieloną skórę zamieniłbym na teksturę zrobioną z tego zdjęcia poniżej, ewentualnie jakiejś gadziny. A tekstur metalu w internecie jest od groma, wrzucisz sobie bazę i domalujesz detale.

http://www.blackjungle.com/Merchant2/f-mmc.jpg

  • Like 1
Napisano

dzięki za komentarze , Kuba łap repa:P

texturke już wykorzystałem co dałeś w linku ,teraz musze przerwać poszukiwania metalu ,mam nauke jazdy :P o 12 w południe ,35C jeaaa :]

hej

Napisano

Skóra moim zdaniem teraz wygląda o wiele lepiej, z resztą (metalem) jeszcze trochę powalcz. Teraz jest trochę jednolity i nie do końca widać co jest co.

Napisano

th_09499_koniecs_122_572lo.jpg

teraz znowu przesadziłem:P inny shader dałem..directX HLSL..

kolce chyba są już lepsze;> jeszcze jakis fallof nanich i bedzie ok;>?

Napisano

Przesadziłeś z texem mocno, pstrokaty strasznie...

Domyślam się, że taki miał być (te łuski...) ale kolorystycznie to to leży i kwiczy..

 

Trochę kojarzy mi się z taranem...

 

Z drugiej strony, odnosze wrażenie, że jak w grze takie leci w moją stronę, to zamykam oczy, wciskam fire i kręce myszką ile wlezie!;)

 

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności