Jump to content

Recommended Posts

Posted

witam. postanowilem stworzyc pojazd ford escort mk II . jesli uda sie go skonczyc bedzie to pierwszy moj pojazd. jakies poltora tygodnia temu probowalem zrobic golfa no ale pewnien niektorzy widzieli jak mi szlo i zatrzymalem prace. no ale nadszedl czas na sprawdzenie swoich sil. siedze w maxie 26 dni juz chyba wiec cos powinienem umiec.. w modelu oczywiscie jest pewnie kupa bledow ale bede staral sie je naprawiac. juz widac kilka wgniecen ktore bede sie staral naprawiac. przy modelowaniu korzystam z bluprintow do rajdowego ford'a escorta mk II i z referka zwyklego forda, wiec sie troche gryza te pomoce :P oto co udalo mi sie wykombinowac :)

 

 

5b6a79792943d115.png

  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

zalaczam screena z troche poprawionym modelem... i z siatka.. Kr3tz, zaznacz to miejsce krzywe i daj screena bo nie wiem o co kaman.

 

tak wogole to pewnie siatka jest kiepska. robilem tak jak uwazalem za sluszne :P tak zeby mi sie nie robily jakies dziury i wgniecenia. :P nie znam sie jeszcze :P

 

udejt_1 [bez i z siatka] :

 

f405bb41628464d9.png

 

139bd41f9881baa1.png

Posted

omg, mam nadzieje ze ta siatka to ze smothem

 

masakra, zrob z tym porzadek, bo jest tyle zbednych lin ze uah:/

 

ciagnij dalej, ale nie zatrac checi

 

BTW

dlaczego wlasnie to autko?

Posted

zaczolem od tego bo byly fajne bluprinty :P i woz nie jest skomplikowany.

 

co do siatki to to siatka ze t-smoothem. nizej daje siatke bez smootha.. pozniej usune niepotrzebne edgesy z maski. wiem ze siatka jest straszna :P

na samej masce jest wieksza polowa niepotrzebnych edgesow :P

 

updejt_2: [ siatka bez t-smooth'a, updejt_1+dach ]

 

3df90f77c09491cc.png

 

3b6ddc13c05e3eef.png

Posted

Łooo jacieee ..... ile tego narobiłeś :) Radzę zacząć od nowa i popatrzeć jak rozkładają siatki np. qba, 3dxtreme, HK, i inni / obojętnie na jakim modelu wtedy załapiesz "mniej więcej" jak powinna być rozłożona siatka pod Ms-a czy tam TS-a. Stanowczo za gęsta siatka to raz a dwa ,że krzywa..... ale to już inny problem. Nie ma sensu abyś męczył ten projekt bo nic dobrego z tego nie wyjdzie , nie zrozum mnie źle ale oszczędzisz sobie nerwów i prawdopodobnie więcej się nauczysz.

Pozdrawiam nvidia ;)

PS: No ewentualnie jeśli bardzo chcesz to dokończ ten model ale masz dużo do poprawienia :/

Posted

łeee tam :P skoncze ten projekt bo mi sie go fajnie robi narazie :P jestem poczatkujacy wiec duzo jeszcze bledow popelnie.. ale nastepny wozik bedzie mial lepsza siatke :P

Posted

http://img461.imageshack.us/my.php?image=7d9ca0b2e611dca2su9.png Zaznaczyłem na czerwono miejsca które są krzywe/mają buga/źle wykonane itd. >> musisz je zrobić an nowo a na niebiesko miejsca gdzie jest stanowczo za dużo bezsensownych poly'gonów, myślę że to najgorsze miejsca aaaa bym zapomniał z przodu auta też pousuwaj poly.

Oczywiście popraw to co ci sie uda albo to co będziesz chciał ja tylko próbuję pomóc.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy