Napisano 13 Lipiec 200717 l witam. postanowilem stworzyc pojazd ford escort mk II . jesli uda sie go skonczyc bedzie to pierwszy moj pojazd. jakies poltora tygodnia temu probowalem zrobic golfa no ale pewnien niektorzy widzieli jak mi szlo i zatrzymalem prace. no ale nadszedl czas na sprawdzenie swoich sil. siedze w maxie 26 dni juz chyba wiec cos powinienem umiec.. w modelu oczywiscie jest pewnie kupa bledow ale bede staral sie je naprawiac. juz widac kilka wgniecen ktore bede sie staral naprawiac. przy modelowaniu korzystam z bluprintow do rajdowego ford'a escorta mk II i z referka zwyklego forda, wiec sie troche gryza te pomoce :P oto co udalo mi sie wykombinowac :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor zalaczam screena z troche poprawionym modelem... i z siatka.. Kr3tz, zaznacz to miejsce krzywe i daj screena bo nie wiem o co kaman. tak wogole to pewnie siatka jest kiepska. robilem tak jak uwazalem za sluszne :P tak zeby mi sie nie robily jakies dziury i wgniecenia. :P nie znam sie jeszcze :P udejt_1 [bez i z siatka] :
Napisano 13 Lipiec 200717 l omg, mam nadzieje ze ta siatka to ze smothem masakra, zrob z tym porzadek, bo jest tyle zbednych lin ze uah:/ ciagnij dalej, ale nie zatrac checi BTW dlaczego wlasnie to autko?
Napisano 13 Lipiec 200717 l dlaczego wlasnie to autko? bo warto zaczac od czegos bardziej kwadratowego, a nie aerodynamicznego :p czeka cie duzo pracy przyjacielu :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor zaczolem od tego bo byly fajne bluprinty :P i woz nie jest skomplikowany. co do siatki to to siatka ze t-smoothem. nizej daje siatke bez smootha.. pozniej usune niepotrzebne edgesy z maski. wiem ze siatka jest straszna :P na samej masce jest wieksza polowa niepotrzebnych edgesow :P updejt_2: [ siatka bez t-smooth'a, updejt_1+dach ]
Napisano 13 Lipiec 200717 l Coś mi tu nie pasuje z tymi siatkami, pokaz screen z maxa bez smootha po prostu.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Łooo jacieee ..... ile tego narobiłeś :) Radzę zacząć od nowa i popatrzeć jak rozkładają siatki np. qba, 3dxtreme, HK, i inni / obojętnie na jakim modelu wtedy załapiesz "mniej więcej" jak powinna być rozłożona siatka pod Ms-a czy tam TS-a. Stanowczo za gęsta siatka to raz a dwa ,że krzywa..... ale to już inny problem. Nie ma sensu abyś męczył ten projekt bo nic dobrego z tego nie wyjdzie , nie zrozum mnie źle ale oszczędzisz sobie nerwów i prawdopodobnie więcej się nauczysz. Pozdrawiam nvidia ;) PS: No ewentualnie jeśli bardzo chcesz to dokończ ten model ale masz dużo do poprawienia :/
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor łeee tam :P skoncze ten projekt bo mi sie go fajnie robi narazie :P jestem poczatkujacy wiec duzo jeszcze bledow popelnie.. ale nastepny wozik bedzie mial lepsza siatke :P
Napisano 13 Lipiec 200717 l http://img461.imageshack.us/my.php?image=7d9ca0b2e611dca2su9.png Zaznaczyłem na czerwono miejsca które są krzywe/mają buga/źle wykonane itd. >> musisz je zrobić an nowo a na niebiesko miejsca gdzie jest stanowczo za dużo bezsensownych poly'gonów, myślę że to najgorsze miejsca aaaa bym zapomniał z przodu auta też pousuwaj poly. Oczywiście popraw to co ci sie uda albo to co będziesz chciał ja tylko próbuję pomóc.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor ok :) dzieki :P to tlyko prawie caly projekt do poprawienia :P heh.. sproboje poprawic na tyle na ile bede mogl :P
Napisano 13 Lipiec 200717 l lol na dach nasrałeś tyle poly, na maskę, na słupek też i na ten bok niepotrzebnie a na nadkole tak mało
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto