Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam. postanowilem stworzyc pojazd ford escort mk II . jesli uda sie go skonczyc bedzie to pierwszy moj pojazd. jakies poltora tygodnia temu probowalem zrobic golfa no ale pewnien niektorzy widzieli jak mi szlo i zatrzymalem prace. no ale nadszedl czas na sprawdzenie swoich sil. siedze w maxie 26 dni juz chyba wiec cos powinienem umiec.. w modelu oczywiscie jest pewnie kupa bledow ale bede staral sie je naprawiac. juz widac kilka wgniecen ktore bede sie staral naprawiac. przy modelowaniu korzystam z bluprintow do rajdowego ford'a escorta mk II i z referka zwyklego forda, wiec sie troche gryza te pomoce :P oto co udalo mi sie wykombinowac :)

 

 

5b6a79792943d115.png

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

zalaczam screena z troche poprawionym modelem... i z siatka.. Kr3tz, zaznacz to miejsce krzywe i daj screena bo nie wiem o co kaman.

 

tak wogole to pewnie siatka jest kiepska. robilem tak jak uwazalem za sluszne :P tak zeby mi sie nie robily jakies dziury i wgniecenia. :P nie znam sie jeszcze :P

 

udejt_1 [bez i z siatka] :

 

f405bb41628464d9.png

 

139bd41f9881baa1.png

Napisano

omg, mam nadzieje ze ta siatka to ze smothem

 

masakra, zrob z tym porzadek, bo jest tyle zbednych lin ze uah:/

 

ciagnij dalej, ale nie zatrac checi

 

BTW

dlaczego wlasnie to autko?

Napisano
dlaczego wlasnie to autko?

bo warto zaczac od czegos bardziej kwadratowego, a nie aerodynamicznego :p

 

czeka cie duzo pracy przyjacielu :)

Napisano
  • Autor

zaczolem od tego bo byly fajne bluprinty :P i woz nie jest skomplikowany.

 

co do siatki to to siatka ze t-smoothem. nizej daje siatke bez smootha.. pozniej usune niepotrzebne edgesy z maski. wiem ze siatka jest straszna :P

na samej masce jest wieksza polowa niepotrzebnych edgesow :P

 

updejt_2: [ siatka bez t-smooth'a, updejt_1+dach ]

 

3df90f77c09491cc.png

 

3b6ddc13c05e3eef.png

Napisano

Coś mi tu nie pasuje z tymi siatkami, pokaz screen z maxa bez smootha po prostu.

Napisano

Łooo jacieee ..... ile tego narobiłeś :) Radzę zacząć od nowa i popatrzeć jak rozkładają siatki np. qba, 3dxtreme, HK, i inni / obojętnie na jakim modelu wtedy załapiesz "mniej więcej" jak powinna być rozłożona siatka pod Ms-a czy tam TS-a. Stanowczo za gęsta siatka to raz a dwa ,że krzywa..... ale to już inny problem. Nie ma sensu abyś męczył ten projekt bo nic dobrego z tego nie wyjdzie , nie zrozum mnie źle ale oszczędzisz sobie nerwów i prawdopodobnie więcej się nauczysz.

Pozdrawiam nvidia ;)

PS: No ewentualnie jeśli bardzo chcesz to dokończ ten model ale masz dużo do poprawienia :/

Napisano
  • Autor

łeee tam :P skoncze ten projekt bo mi sie go fajnie robi narazie :P jestem poczatkujacy wiec duzo jeszcze bledow popelnie.. ale nastepny wozik bedzie mial lepsza siatke :P

Napisano

http://img461.imageshack.us/my.php?image=7d9ca0b2e611dca2su9.png Zaznaczyłem na czerwono miejsca które są krzywe/mają buga/źle wykonane itd. >> musisz je zrobić an nowo a na niebiesko miejsca gdzie jest stanowczo za dużo bezsensownych poly'gonów, myślę że to najgorsze miejsca aaaa bym zapomniał z przodu auta też pousuwaj poly.

Oczywiście popraw to co ci sie uda albo to co będziesz chciał ja tylko próbuję pomóc.

Napisano
  • Autor

ok :) dzieki :P to tlyko prawie caly projekt do poprawienia :P heh.. sproboje poprawic na tyle na ile bede mogl :P

Napisano

lol na dach nasrałeś tyle poly, na maskę, na słupek też i na ten bok niepotrzebnie a na nadkole tak mało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności