Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! tworzę postać mini-ninja, od razu po tym jak naszła mnie myśl o zrobieniu tej postaci narysowałem kilka wstępnych szkiców:

[ATTACH]47571[/ATTACH]

 

Zacząłem modelować no i jak narazie rezultat jest taki:

 

[ATTACH]47570[/ATTACH]

[ATTACH]47572[/ATTACH]

[ATTACH]47573[/ATTACH]

 

Teraz muszę zriggować postać (to będzie chyba najtrudniejsze) jeszcze muszę pewnie jeszcze poprawić siatkę aby skin dobrze się zginał.

 

Proszę o rady i opinię.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Udało mi się zriggowac postać następne na pewno będą wychodzić szybciej już zauważyłem poprawę (to moja pierwsza, na miarę moich możliwości zriggowana postać).

 

poniżej zamieszczam link do animacji

Napisano
  • Autor

Nowa animacja próby animowania chodu ludzkiego zrobiłem to w ten sposób ze wszystko jest zlinkowane do jednego obiektu ogólnie ludek chodzi w miejscu a ja zanimowałem tylko obiekt odpowiadający za pozycje całego ludka

 

Napisano

jak na pierwszy raz to jest jak jest ;P trochę przypomina mi to postać takiego poskręcanego balonika jak robią je w parkach rozrywki :D popracuj nad kościami i nad postacią to będzie git :]

Napisano

Ten ninja taki troche wykastrowany ;] Powinienes pocwiczyc modelowanie. Dzieki temu postac bedzie lepiej wygladac, skinowanie i rigowanie bedzie prostsze a wyniki lepsze bo geometria bedzie sie lepiej deformowac. Generalnie tam gdzie sie zgina powinno byc wiecej poligonow. Dobrze ze postac jest prosta - taka jest najlepsza do animacji.

Napisano
  • Autor

Concept narysowałem na szybko na tablecie, bardzo mi pomógł zwykle zaczynałem modelowanie bez żadnych rysunków a gdy tak sobie narysowałem concept to modelowanie poszło o wiele szybciej i łatwiej, bo wiedziałem jak ma mniej więcej wyglądać model.

Napisano

Musisz jeszcze sporo popracować nad realizmem ruchu postaci, brakuje tu zależności między ruchami poszczególnych części ciała.

Powodzenia

 

PS Soundtrack z HL2 kradziony :D

Napisano

Animacje postaci pomine bo Soad dobrze prawi, od siebie dodam ze kamere tez trzeba umiec animowac ;) Walcz walcz dalej, jedno co moge doradzic to zamiast robic 42 sekundy ktore mozna zawrzec w 10, zrob malo a dobrze ;)

Napisano

Z tymi matriksowymi ruchami kamery, "lataniem" i wszelkimi szybkimi ruchami kamery trzeba uwazac. Wiem ze to moze ci sie wydawac fajne ale nie jest.

2 sprawa - pokazales jeden ruch (skok) kilka razy. Unikaj tego. Sprawia to wrazenie jakby czynnosc wykonana byla kilka razy. Wszystko co wiem o filmie i animacji przeczytalem w najlepsiejszej ksiazce na swiecie - "Język filmu" J. Płażewskiego. Fascynujaca lektura, naprawde.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności