Napisano 15 Lipiec 200717 l Witam! tworzę postać mini-ninja, od razu po tym jak naszła mnie myśl o zrobieniu tej postaci narysowałem kilka wstępnych szkiców: [ATTACH]47571[/ATTACH] Zacząłem modelować no i jak narazie rezultat jest taki: [ATTACH]47570[/ATTACH] [ATTACH]47572[/ATTACH] [ATTACH]47573[/ATTACH] Teraz muszę zriggować postać (to będzie chyba najtrudniejsze) jeszcze muszę pewnie jeszcze poprawić siatkę aby skin dobrze się zginał. Proszę o rady i opinię.
Napisano 16 Lipiec 200717 l Autor Udało mi się zriggowac postać następne na pewno będą wychodzić szybciej już zauważyłem poprawę (to moja pierwsza, na miarę moich możliwości zriggowana postać). poniżej zamieszczam link do animacji
Napisano 17 Lipiec 200717 l Autor Nowa animacja próby animowania chodu ludzkiego zrobiłem to w ten sposób ze wszystko jest zlinkowane do jednego obiektu ogólnie ludek chodzi w miejscu a ja zanimowałem tylko obiekt odpowiadający za pozycje całego ludka
Napisano 17 Lipiec 200717 l jak na pierwszy raz to jest jak jest ;P trochę przypomina mi to postać takiego poskręcanego balonika jak robią je w parkach rozrywki :D popracuj nad kościami i nad postacią to będzie git :]
Napisano 17 Lipiec 200717 l Ten ninja taki troche wykastrowany ;] Powinienes pocwiczyc modelowanie. Dzieki temu postac bedzie lepiej wygladac, skinowanie i rigowanie bedzie prostsze a wyniki lepsze bo geometria bedzie sie lepiej deformowac. Generalnie tam gdzie sie zgina powinno byc wiecej poligonow. Dobrze ze postac jest prosta - taka jest najlepsza do animacji.
Napisano 17 Lipiec 200717 l Ninja fajny ale najbardziej sie mi podoba concept :) Gdzie rysowales?? W szkole czy juz na plazy?? :)
Napisano 18 Lipiec 200717 l Autor Concept narysowałem na szybko na tablecie, bardzo mi pomógł zwykle zaczynałem modelowanie bez żadnych rysunków a gdy tak sobie narysowałem concept to modelowanie poszło o wiele szybciej i łatwiej, bo wiedziałem jak ma mniej więcej wyglądać model.
Napisano 18 Lipiec 200717 l Musisz jeszcze sporo popracować nad realizmem ruchu postaci, brakuje tu zależności między ruchami poszczególnych części ciała. Powodzenia PS Soundtrack z HL2 kradziony :D
Napisano 18 Lipiec 200717 l Animacje postaci pomine bo Soad dobrze prawi, od siebie dodam ze kamere tez trzeba umiec animowac ;) Walcz walcz dalej, jedno co moge doradzic to zamiast robic 42 sekundy ktore mozna zawrzec w 10, zrob malo a dobrze ;)
Napisano 18 Lipiec 200717 l Z tymi matriksowymi ruchami kamery, "lataniem" i wszelkimi szybkimi ruchami kamery trzeba uwazac. Wiem ze to moze ci sie wydawac fajne ale nie jest. 2 sprawa - pokazales jeden ruch (skok) kilka razy. Unikaj tego. Sprawia to wrazenie jakby czynnosc wykonana byla kilka razy. Wszystko co wiem o filmie i animacji przeczytalem w najlepsiejszej ksiazce na swiecie - "Język filmu" J. Płażewskiego. Fascynujaca lektura, naprawde.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto