flashmaster Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Witam! tworzę postać mini-ninja, od razu po tym jak naszła mnie myśl o zrobieniu tej postaci narysowałem kilka wstępnych szkiców: [ATTACH]47571[/ATTACH] Zacząłem modelować no i jak narazie rezultat jest taki: [ATTACH]47570[/ATTACH] [ATTACH]47572[/ATTACH] [ATTACH]47573[/ATTACH] Teraz muszę zriggować postać (to będzie chyba najtrudniejsze) jeszcze muszę pewnie jeszcze poprawić siatkę aby skin dobrze się zginał. Proszę o rady i opinię.
flashmaster Posted July 16, 2007 Author Posted July 16, 2007 Udało mi się zriggowac postać następne na pewno będą wychodzić szybciej już zauważyłem poprawę (to moja pierwsza, na miarę moich możliwości zriggowana postać). poniżej zamieszczam link do animacji
flashmaster Posted July 17, 2007 Author Posted July 17, 2007 Nowa animacja próby animowania chodu ludzkiego zrobiłem to w ten sposób ze wszystko jest zlinkowane do jednego obiektu ogólnie ludek chodzi w miejscu a ja zanimowałem tylko obiekt odpowiadający za pozycje całego ludka
carlosss Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 jak na pierwszy raz to jest jak jest ;P trochę przypomina mi to postać takiego poskręcanego balonika jak robią je w parkach rozrywki :D popracuj nad kościami i nad postacią to będzie git :]
Gomez Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Ten ninja taki troche wykastrowany ;] Powinienes pocwiczyc modelowanie. Dzieki temu postac bedzie lepiej wygladac, skinowanie i rigowanie bedzie prostsze a wyniki lepsze bo geometria bedzie sie lepiej deformowac. Generalnie tam gdzie sie zgina powinno byc wiecej poligonow. Dobrze ze postac jest prosta - taka jest najlepsza do animacji.
..:: WIKTOR ::.. Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Ninja fajny ale najbardziej sie mi podoba concept :) Gdzie rysowales?? W szkole czy juz na plazy?? :)
flashmaster Posted July 18, 2007 Author Posted July 18, 2007 Concept narysowałem na szybko na tablecie, bardzo mi pomógł zwykle zaczynałem modelowanie bez żadnych rysunków a gdy tak sobie narysowałem concept to modelowanie poszło o wiele szybciej i łatwiej, bo wiedziałem jak ma mniej więcej wyglądać model.
SoAd Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Musisz jeszcze sporo popracować nad realizmem ruchu postaci, brakuje tu zależności między ruchami poszczególnych części ciała. Powodzenia PS Soundtrack z HL2 kradziony :D
JmTm00 Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Animacje postaci pomine bo Soad dobrze prawi, od siebie dodam ze kamere tez trzeba umiec animowac ;) Walcz walcz dalej, jedno co moge doradzic to zamiast robic 42 sekundy ktore mozna zawrzec w 10, zrob malo a dobrze ;)
Gomez Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Z tymi matriksowymi ruchami kamery, "lataniem" i wszelkimi szybkimi ruchami kamery trzeba uwazac. Wiem ze to moze ci sie wydawac fajne ale nie jest. 2 sprawa - pokazales jeden ruch (skok) kilka razy. Unikaj tego. Sprawia to wrazenie jakby czynnosc wykonana byla kilka razy. Wszystko co wiem o filmie i animacji przeczytalem w najlepsiejszej ksiazce na swiecie - "Język filmu" J. Płażewskiego. Fascynujaca lektura, naprawde.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now