Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

.

bb93650cf256a90dm.jpg

.

 

Mam kłopot, ciągle robią mi się te plamy.

Kombinowałem z róznymi materiałami, scenami i metodami renderu i kiszka. Jak mam juz scene gotową do renderu koncowego to pojawiają sie one niewiadomo skąd. Zastanawiam się czy robie coś żle czy może to jest błąd sprzetu, softu. Prosiłbym o przemślenia na w/w temat tych którzy mieli podobny problem i go rozwiazali...

 

Hołk.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Używając LC, imho lepiej dobierać wielkość sampla w skali world. Z doświadczenia wiem, że jeżeli skala sceny jest realna to jego wielkość najlepiej ustawić w przedziale 2-4 cm. To raz.

Caustyki GI powyłączaj. Pozaznaczaj clamp output i subpixel mapping w color mappingu.

Jeżeli nadal będą pojawiały się takie plamy to wina słabego samplingu GI.

Napisano

zmienilem sampling na 2cm world

i niestety kiszka.

ale przetestowalem qmc&qmc i niedosc ze mi szybko wyrenderowal to jeszcze bez tych plam :O

 

RENDER TESTOWY.

.

3eb248b4f703cc3d.jpg

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności