Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

.

bb93650cf256a90dm.jpg

.

 

Mam kłopot, ciągle robią mi się te plamy.

Kombinowałem z róznymi materiałami, scenami i metodami renderu i kiszka. Jak mam juz scene gotową do renderu koncowego to pojawiają sie one niewiadomo skąd. Zastanawiam się czy robie coś żle czy może to jest błąd sprzetu, softu. Prosiłbym o przemślenia na w/w temat tych którzy mieli podobny problem i go rozwiazali...

 

Hołk.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cillit Bang pomoze!

 

1) sprawdz sampling

2) sprawdz czy to nie kaustyka

Napisano
  • Autor

1> w LC mam 0,001 i 1500 subv.

2> nie włączam caustyki ani reflective w GI

Napisano

Używając LC, imho lepiej dobierać wielkość sampla w skali world. Z doświadczenia wiem, że jeżeli skala sceny jest realna to jego wielkość najlepiej ustawić w przedziale 2-4 cm. To raz.

Caustyki GI powyłączaj. Pozaznaczaj clamp output i subpixel mapping w color mappingu.

Jeżeli nadal będą pojawiały się takie plamy to wina słabego samplingu GI.

Napisano
  • Autor

zmienilem sampling na 2cm world

i niestety kiszka.

ale przetestowalem qmc&qmc i niedosc ze mi szybko wyrenderowal to jeszcze bez tych plam :O

 

RENDER TESTOWY.

.

3eb248b4f703cc3d.jpg

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności