Napisano 17 Lipiec 200717 l . . Mam kłopot, ciągle robią mi się te plamy. Kombinowałem z róznymi materiałami, scenami i metodami renderu i kiszka. Jak mam juz scene gotową do renderu koncowego to pojawiają sie one niewiadomo skąd. Zastanawiam się czy robie coś żle czy może to jest błąd sprzetu, softu. Prosiłbym o przemślenia na w/w temat tych którzy mieli podobny problem i go rozwiazali... Hołk.
Napisano 17 Lipiec 200717 l Autor 1> w LC mam 0,001 i 1500 subv. 2> nie włączam caustyki ani reflective w GI
Napisano 17 Lipiec 200717 l Używając LC, imho lepiej dobierać wielkość sampla w skali world. Z doświadczenia wiem, że jeżeli skala sceny jest realna to jego wielkość najlepiej ustawić w przedziale 2-4 cm. To raz. Caustyki GI powyłączaj. Pozaznaczaj clamp output i subpixel mapping w color mappingu. Jeżeli nadal będą pojawiały się takie plamy to wina słabego samplingu GI.
Napisano 18 Lipiec 200717 l Autor zmienilem sampling na 2cm world i niestety kiszka. ale przetestowalem qmc&qmc i niedosc ze mi szybko wyrenderowal to jeszcze bez tych plam :O RENDER TESTOWY. . .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto