oo79 Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 . . Mam kłopot, ciągle robią mi się te plamy. Kombinowałem z róznymi materiałami, scenami i metodami renderu i kiszka. Jak mam juz scene gotową do renderu koncowego to pojawiają sie one niewiadomo skąd. Zastanawiam się czy robie coś żle czy może to jest błąd sprzetu, softu. Prosiłbym o przemślenia na w/w temat tych którzy mieli podobny problem i go rozwiazali... Hołk.
illy Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 Cillit Bang pomoze! 1) sprawdz sampling 2) sprawdz czy to nie kaustyka
oo79 Napisano 17 Lipiec 2007 Autor Napisano 17 Lipiec 2007 1> w LC mam 0,001 i 1500 subv. 2> nie włączam caustyki ani reflective w GI
MF Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 Używając LC, imho lepiej dobierać wielkość sampla w skali world. Z doświadczenia wiem, że jeżeli skala sceny jest realna to jego wielkość najlepiej ustawić w przedziale 2-4 cm. To raz. Caustyki GI powyłączaj. Pozaznaczaj clamp output i subpixel mapping w color mappingu. Jeżeli nadal będą pojawiały się takie plamy to wina słabego samplingu GI.
oo79 Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 zmienilem sampling na 2cm world i niestety kiszka. ale przetestowalem qmc&qmc i niedosc ze mi szybko wyrenderowal to jeszcze bez tych plam :O RENDER TESTOWY. . .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się