Napisano 17 Lipiec 200717 l robie wizualizacje malego biura, jedno z pomieszczeń nie ma okien, drugie ma dosc duże jak uzyskac (jak oświetlić/ustawic renderer) białe ściany zachowujac jednocześnie "gładkość" oswietlenia i nie robiąc przepaleń na górnych płaszczyznach ścian (tych powstalych po "odcięciu" piętra) ? tzn chodzi mi o to jak zrobic to nie budujac np namiastki lampek/zarówek (z których pójdą punkty) - co zmienic/jak ustawic zeby "w srodku pomieszczenia" bylo jaśniej material na scianach jest biały choc tego nie widac, scena jest w tej chwili oświetlana przez 2 swiatla w oknach + w rendererze jest wlaczone "defaultowe" swiatlo render znajduje sie tu: http://kubaurbanczyk.pl/tmp/viz.jpg bede bardzo wdzieczny za pomoc
Napisano 17 Lipiec 200717 l fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff.... jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze. pozdr
Napisano 18 Lipiec 200717 l Autor fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff.... jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze. pozdr sluszna uwaga :/ 3ds + Vray
Napisano 18 Lipiec 200717 l jeszcze zalezy czy jest jakas lampa czy swiatla w suficie bo jak tak to normalnie vray lightami przy lampkach zmienic na sphery i dostosowac tak aby bylo good :) No i jak napisal tadzio iesy tez super sie sprawdzaja :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto