Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

robie wizualizacje malego biura, jedno z pomieszczeń nie ma okien, drugie ma dosc duże

 

jak uzyskac (jak oświetlić/ustawic renderer) białe ściany zachowujac jednocześnie "gładkość" oswietlenia i nie robiąc przepaleń na górnych płaszczyznach ścian (tych powstalych po "odcięciu" piętra) ?

 

tzn chodzi mi o to jak zrobic to nie budujac np namiastki lampek/zarówek (z których pójdą punkty) - co zmienic/jak ustawic zeby "w srodku pomieszczenia" bylo jaśniej

 

material na scianach jest biały choc tego nie widac, scena jest w tej chwili oświetlana przez 2 swiatla w oknach + w rendererze jest wlaczone "defaultowe" swiatlo

 

render znajduje sie tu: http://kubaurbanczyk.pl/tmp/viz.jpg

 

bede bardzo wdzieczny za pomoc

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff....

jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze.

pozdr

Napisano
  • Autor
fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff....

jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze.

pozdr

 

sluszna uwaga :/

 

3ds + Vray

Napisano

jeszcze zalezy czy jest jakas lampa czy swiatla w suficie bo jak tak to normalnie vray lightami przy lampkach zmienic na sphery i dostosowac tak aby bylo good :)

No i jak napisal tadzio iesy tez super sie sprawdzaja :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności