theq Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 robie wizualizacje malego biura, jedno z pomieszczeń nie ma okien, drugie ma dosc duże jak uzyskac (jak oświetlić/ustawic renderer) białe ściany zachowujac jednocześnie "gładkość" oswietlenia i nie robiąc przepaleń na górnych płaszczyznach ścian (tych powstalych po "odcięciu" piętra) ? tzn chodzi mi o to jak zrobic to nie budujac np namiastki lampek/zarówek (z których pójdą punkty) - co zmienic/jak ustawic zeby "w srodku pomieszczenia" bylo jaśniej material na scianach jest biały choc tego nie widac, scena jest w tej chwili oświetlana przez 2 swiatla w oknach + w rendererze jest wlaczone "defaultowe" swiatlo render znajduje sie tu: http://kubaurbanczyk.pl/tmp/viz.jpg bede bardzo wdzieczny za pomoc
tadzio Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff.... jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze. pozdr
theq Posted July 18, 2007 Author Posted July 18, 2007 fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff.... jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze. pozdr sluszna uwaga :/ 3ds + Vray
hcpiter Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 jeszcze zalezy czy jest jakas lampa czy swiatla w suficie bo jak tak to normalnie vray lightami przy lampkach zmienic na sphery i dostosowac tak aby bylo good :) No i jak napisal tadzio iesy tez super sie sprawdzaja :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now