theq Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 robie wizualizacje malego biura, jedno z pomieszczeń nie ma okien, drugie ma dosc duże jak uzyskac (jak oświetlić/ustawic renderer) białe ściany zachowujac jednocześnie "gładkość" oswietlenia i nie robiąc przepaleń na górnych płaszczyznach ścian (tych powstalych po "odcięciu" piętra) ? tzn chodzi mi o to jak zrobic to nie budujac np namiastki lampek/zarówek (z których pójdą punkty) - co zmienic/jak ustawic zeby "w srodku pomieszczenia" bylo jaśniej material na scianach jest biały choc tego nie widac, scena jest w tej chwili oświetlana przez 2 swiatla w oknach + w rendererze jest wlaczone "defaultowe" swiatlo render znajduje sie tu: http://kubaurbanczyk.pl/tmp/viz.jpg bede bardzo wdzieczny za pomoc
tadzio Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff.... jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze. pozdr
theq Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff.... jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze. pozdr sluszna uwaga :/ 3ds + Vray
hcpiter Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 jeszcze zalezy czy jest jakas lampa czy swiatla w suficie bo jak tak to normalnie vray lightami przy lampkach zmienic na sphery i dostosowac tak aby bylo good :) No i jak napisal tadzio iesy tez super sie sprawdzaja :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się