Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

robie wizualizacje malego biura, jedno z pomieszczeń nie ma okien, drugie ma dosc duże

 

jak uzyskac (jak oświetlić/ustawic renderer) białe ściany zachowujac jednocześnie "gładkość" oswietlenia i nie robiąc przepaleń na górnych płaszczyznach ścian (tych powstalych po "odcięciu" piętra) ?

 

tzn chodzi mi o to jak zrobic to nie budujac np namiastki lampek/zarówek (z których pójdą punkty) - co zmienic/jak ustawic zeby "w srodku pomieszczenia" bylo jaśniej

 

material na scianach jest biały choc tego nie widac, scena jest w tej chwili oświetlana przez 2 swiatla w oknach + w rendererze jest wlaczone "defaultowe" swiatlo

 

render znajduje sie tu: http://kubaurbanczyk.pl/tmp/viz.jpg

 

bede bardzo wdzieczny za pomoc

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
fajnie ze napisales w czym to robisz i w czym renderujesz.... ufff....

jak np max+vray to ies'ami moza bardzo fajnie oswietlic wnetrze.

pozdr

 

sluszna uwaga :/

 

3ds + Vray

Napisano

jeszcze zalezy czy jest jakas lampa czy swiatla w suficie bo jak tak to normalnie vray lightami przy lampkach zmienic na sphery i dostosowac tak aby bylo good :)

No i jak napisal tadzio iesy tez super sie sprawdzaja :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności