Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem gdy sobie modeluje to pojawia sie pewna rzecz która wyjasnie na obrazkach.

A więc wymodelowałem sobie to i zbliska wyglada to tak:

52692109nm9.jpg

Lecz gdy sobie oddale to takie cos brzydkiego się pokazuje:

20541012vd2.jpg

Po drugiej stronie model wygląda tak:

18473619af4.jpg

 

Czy da się to jakos zrobic by było normalnie tzn tak jak z bliska?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dokładnie. Max czasem lubi wyswietlac takie błędy, jednak dotyczą one głównie wyświetlania obiektów we viewportach (mogą to byc nakłądające sie 2 siatki, jak to Mirach juz powiedział). Jeżeli render bedzie poprawny, znaczy sie, ze własnie z takim błedem masz do czynienia.

Napisano

stawiam na to, ze tamte pionowe belki po drugiej stronie muru jest bardzo blisko krawedzi muru (od srodka) i jak oddalasz to przeswituje....

pozdr

 

edit: aha mirach juz to powiedzial, nakladaja sie, no no o to chodzi:)

he he he

buzka:*

Napisano

Nie tam nic sie na siebie siebie nie nakłada na 100% na rendeze nie sprawdzałem bo jeszcze za bardzo nie wgłębiłem się w to i nie umiem

Napisano

to na pewno wina tylko i wyłącznie wyświetlania w vieporcie (nie muszą się ścianki nakładać wystarczy, że są małych rozmiarów lub blisko siebie, wtedy starowniki karty graficznej robią bałagan)

Napisano

Przy większych odległościach max zaokrągla współrzędne vertexów celem szybszego działania.

Nie masz się czym martwić. przy większych oddaleniach to całkowicie normalne.

W renderingu będzie wszystko ok.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności