Mundi89 Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Mam taki problem gdy sobie modeluje to pojawia sie pewna rzecz która wyjasnie na obrazkach. A więc wymodelowałem sobie to i zbliska wyglada to tak: Lecz gdy sobie oddale to takie cos brzydkiego się pokazuje: Po drugiej stronie model wygląda tak: Czy da się to jakos zrobic by było normalnie tzn tak jak z bliska?
mirach Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Na renderach tez cos takiego sie pojawia? Czy tylko blad viewportu? I srawdz czy nie nakladają się tam na siebie powierzchnie
slayer2004 Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Dokładnie. Max czasem lubi wyswietlac takie błędy, jednak dotyczą one głównie wyświetlania obiektów we viewportach (mogą to byc nakłądające sie 2 siatki, jak to Mirach juz powiedział). Jeżeli render bedzie poprawny, znaczy sie, ze własnie z takim błedem masz do czynienia.
tadzio Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 stawiam na to, ze tamte pionowe belki po drugiej stronie muru jest bardzo blisko krawedzi muru (od srodka) i jak oddalasz to przeswituje.... pozdr edit: aha mirach juz to powiedzial, nakladaja sie, no no o to chodzi:) he he he buzka:*
Mundi89 Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 Nie tam nic sie na siebie siebie nie nakłada na 100% na rendeze nie sprawdzałem bo jeszcze za bardzo nie wgłębiłem się w to i nie umiem
tadzio Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 ewentualnie mogly Ci sie face'y ponakladac, zdublowane mozesz miec. pozdr
Bacry Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 to na pewno wina tylko i wyłącznie wyświetlania w vieporcie (nie muszą się ścianki nakładać wystarczy, że są małych rozmiarów lub blisko siebie, wtedy starowniki karty graficznej robią bałagan)
Blue-Berry Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 zobacz czy jak zrenderujesz (F9) to tez takie zostanie.
mirach Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 No to to jest typowy error w wyswietlaniu maxa, nie masz sie co przejmowac :)
Lis Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Przy większych odległościach max zaokrągla współrzędne vertexów celem szybszego działania. Nie masz się czym martwić. przy większych oddaleniach to całkowicie normalne. W renderingu będzie wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi