Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie, chciałem zapytać czy można w maxie wygenerować jakąś sensownie wyglądającą (płynącą i o odbijającą się od przeszkód) wodę bez używania Real Flow czy też Glu albo innych pluginów?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm... no niby tak, ale przy kilku cząsteczkach bez żadnego konkretnego materiału rendering już strasznie długo trwa, jakiejś innej możliwości nie ma?

Napisano

Jeżeli to ma być płynąca spieniona woda tak jak np wartki strumień górski to można by ją zrobić z cząsteczek z jakimś przypominającym wodę materiałem i z blurem a to od czego miała by się odbijać musi być deflektorem z małym współczynnikiem tarcia (friction). Natomiast wodę spokojnie płynącą trzeba by zrobić z plane-a z animowanym noisem i animowaną texturą (przepływ).Jest fajny materiał który można nałożyć na cząsteczki (najlepiej niech to będą sfery tylko bardzo low poly bo pewnie będzie ich mnóstwo) jest to materiał użyty do zrobienia tornada w którymś z plików pomocy dołączonym do tutoriali na drugiej płytce maxa. Trzeba by tylko zmienić trochę kolor tego materiału żeby bardziej przypominał spienioną wodę. Potem połączyć wodę zrobioną z plane-a z cząsteczkami w miejscach gdzie tworzą sie małe wodospady lub woda płynie szybciej i może jakoś to będzie wyglądało. Kiedyś robiłem tak wodospad i wyglądał dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności