smiler Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Witam serdecznie, chciałem zapytać czy można w maxie wygenerować jakąś sensownie wyglądającą (płynącą i o odbijającą się od przeszkód) wodę bez używania Real Flow czy też Glu albo innych pluginów?
patry Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 A to blobmeshem nie da się zrobić sensownie wyglądającej wody? :P :D
smiler Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 hmm... no niby tak, ale przy kilku cząsteczkach bez żadnego konkretnego materiału rendering już strasznie długo trwa, jakiejś innej możliwości nie ma?
Tomala Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Jeżeli to ma być płynąca spieniona woda tak jak np wartki strumień górski to można by ją zrobić z cząsteczek z jakimś przypominającym wodę materiałem i z blurem a to od czego miała by się odbijać musi być deflektorem z małym współczynnikiem tarcia (friction). Natomiast wodę spokojnie płynącą trzeba by zrobić z plane-a z animowanym noisem i animowaną texturą (przepływ).Jest fajny materiał który można nałożyć na cząsteczki (najlepiej niech to będą sfery tylko bardzo low poly bo pewnie będzie ich mnóstwo) jest to materiał użyty do zrobienia tornada w którymś z plików pomocy dołączonym do tutoriali na drugiej płytce maxa. Trzeba by tylko zmienić trochę kolor tego materiału żeby bardziej przypominał spienioną wodę. Potem połączyć wodę zrobioną z plane-a z cząsteczkami w miejscach gdzie tworzą sie małe wodospady lub woda płynie szybciej i może jakoś to będzie wyglądało. Kiedyś robiłem tak wodospad i wyglądał dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się