Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam serdecznie, chciałem zapytać czy można w maxie wygenerować jakąś sensownie wyglądającą (płynącą i o odbijającą się od przeszkód) wodę bez używania Real Flow czy też Glu albo innych pluginów?

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

hmm... no niby tak, ale przy kilku cząsteczkach bez żadnego konkretnego materiału rendering już strasznie długo trwa, jakiejś innej możliwości nie ma?

Posted

Jeżeli to ma być płynąca spieniona woda tak jak np wartki strumień górski to można by ją zrobić z cząsteczek z jakimś przypominającym wodę materiałem i z blurem a to od czego miała by się odbijać musi być deflektorem z małym współczynnikiem tarcia (friction). Natomiast wodę spokojnie płynącą trzeba by zrobić z plane-a z animowanym noisem i animowaną texturą (przepływ).Jest fajny materiał który można nałożyć na cząsteczki (najlepiej niech to będą sfery tylko bardzo low poly bo pewnie będzie ich mnóstwo) jest to materiał użyty do zrobienia tornada w którymś z plików pomocy dołączonym do tutoriali na drugiej płytce maxa. Trzeba by tylko zmienić trochę kolor tego materiału żeby bardziej przypominał spienioną wodę. Potem połączyć wodę zrobioną z plane-a z cząsteczkami w miejscach gdzie tworzą sie małe wodospady lub woda płynie szybciej i może jakoś to będzie wyglądało. Kiedyś robiłem tak wodospad i wyglądał dobrze.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy