Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam forumowiczów,

 

Zwracam się do Was raczej z banalnym problemem. Mianowicie mam wykonany rysunek w AutoCAD (do pobrania ze strony: http://grzegorzwisniewski.eu/3ds/PLUTON.dwg). Chciałbym go teraz zaimportować do programu 3ds, ale w taki sposób by po nadaniu Extrude był on wypełnionym elementem. Oczywiście oczko w górnym rogu powinno być puste.

 

A drugim elementem, który muszę przewalczyć to nałożenie na niego tekstury (mam ją w formie pliku JPG).

 

Jeśli ktoś był by tak miły i przedstawił mi jak mam to wykonać będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam,

Grzegorz Wiśniewski

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

importujesz dwga , masz 2 spliny w maxie ( mozesz wczesniej w cadzie zrobic z tego polilinie ( komenda PEDIT ) ) , potem laczysz te 2 spliny w maxie tak ze tworza calosc no i extrude , jesli beda zamkniete mysle ze powinno wyjsc

Napisano

Nie wyjdzie ci jeżeli masz spaprany rysunek. Po pierwsze masz pokrywające się linie więc wierzchołki ci się nie zweldują a po drugie na tych krzywych wierzchołki się nie pokrywają. minutka roboty z oczyszczeniem i proszę

Napisano
  • Autor

Kolego wygląda super. Dokładnie taki efekt chciałbym osiągnąć. Czy możesz mi dokładniej opisać jak mam rysunek wyczyścić?

 

Niestety kilka godzin na uczelni z AutoCad'em i to jakieś 2 lata temu teraz dużego efektu nie przynoszą.

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Napisano

Wystarczy, że w autocadzie pousuwasz zbędne linie i nałożysz na siebie wierzchołki przed importem do maxa. Wierzchołki nie zgadzały się na krzywych a reszta była ok. Przy imporcie włącz Weld żeby je połączyło.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności