Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam forumowiczów,

 

Zwracam się do Was raczej z banalnym problemem. Mianowicie mam wykonany rysunek w AutoCAD (do pobrania ze strony: http://grzegorzwisniewski.eu/3ds/PLUTON.dwg). Chciałbym go teraz zaimportować do programu 3ds, ale w taki sposób by po nadaniu Extrude był on wypełnionym elementem. Oczywiście oczko w górnym rogu powinno być puste.

 

A drugim elementem, który muszę przewalczyć to nałożenie na niego tekstury (mam ją w formie pliku JPG).

 

Jeśli ktoś był by tak miły i przedstawił mi jak mam to wykonać będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam,

Grzegorz Wiśniewski

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

importujesz dwga , masz 2 spliny w maxie ( mozesz wczesniej w cadzie zrobic z tego polilinie ( komenda PEDIT ) ) , potem laczysz te 2 spliny w maxie tak ze tworza calosc no i extrude , jesli beda zamkniete mysle ze powinno wyjsc

Posted

Nie wyjdzie ci jeżeli masz spaprany rysunek. Po pierwsze masz pokrywające się linie więc wierzchołki ci się nie zweldują a po drugie na tych krzywych wierzchołki się nie pokrywają. minutka roboty z oczyszczeniem i proszę

Posted

Kolego wygląda super. Dokładnie taki efekt chciałbym osiągnąć. Czy możesz mi dokładniej opisać jak mam rysunek wyczyścić?

 

Niestety kilka godzin na uczelni z AutoCad'em i to jakieś 2 lata temu teraz dużego efektu nie przynoszą.

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Posted

Wystarczy, że w autocadzie pousuwasz zbędne linie i nałożysz na siebie wierzchołki przed importem do maxa. Wierzchołki nie zgadzały się na krzywych a reszta była ok. Przy imporcie włącz Weld żeby je połączyło.




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy