Skocz do zawartości

Postać 3D: Szczurolotek


Elvans

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż nie pierwszy post (z 4) ale pierwsza praca organicza i pierwsza praca pokazana.

 

Działu chyba nie pomyliłem.

 

Czepiajcie się ile wlezie jak wlezie niech wam ulży dowalcie mi :P . Najlepiej anatomi bo z tym mam problemy a jakoś nie wiem dokładnie jak poprawic.

 

No to zainspirowany do tego byłem posągami gargulcówalbo jak kto woli rzygaczami.

 

Info:

 

1104 Poly

2231 Edges

1129 Vertices

 

beztytuuhc6.th.jpg

 

beztytuuic0.th.jpg

 

beztytuuys6.th.jpg

 

Jeśli o czymś zapomniałem napiszcie na przyszłość będe wiedział.

A miniaturki nie udało mi się dodać przeglądarka sie sypała.

 

ED.

Nie chciałem pisać kolejnego posta bo dużo się nie zmieniło więc dam tylko edita.

Wziąłem sobie uwagi do serca (znaczy uwage...) i pooglądałem topic z siateczkami i inne game arty. Braki super anatomi usprawiedliwie mhm zwierzęcymi genami :P

Trudno mi było znaleź ciekawe fotki robiłem to na podstawie rysunku gdzie praktycznie widziałem samą głowe i skrzydła a kolega znalazł dla mnie cos podobnego jak skończyłem robić.

 

beztytuujz7.th.jpg

 

beztytuuzf6.th.jpg

 

beztytuuyu7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ni ma najgorzej

ustaw go w prostej pozycji... podloz se ludzka refke ..poza głową powinna pomoc...potem sie zrigujesz i ustawisz w odpowiedniej pozie.

Najlepiej przed modelowaniem poszukac sobie jakich fotek lub nakreślic lika szkiców tego co sie bedzie kleiło ...sporo pomaga

 

Nie potrzebnie skrzydła sa takie gróbe ...na "alfie" sie dobrze spisują...poprzeglądaj prace innych

Popracuj na tą anatomią..to wyjdzie fajny model

 

I masz plusa za darmowy soft

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Z dłońmi nie trafiłeś, rozumiem, że to ma być człekokształtne, ale z takim ustawieniem pazurów to by mu było niewygodnie atakować, pozatym za małe są jak na drapieżne stworzenie.

Na miejscu byłyby dłonie bardziej ludzkie, tylko ze szponami.

 

Stopa wygląda jak u bota, gęsciej tam możesz tych trisów zaserwować.

 

Natomiast ten pierwszy model, nie wygląda na zbyt zwinny, jest klockowaty, muskulatury nie wykazuje właściwie żadnej..

 

Jeśli chodzi o siatki, rewelacji nie ma, tragedii też nie. Jesteś raczej na dobrej drodze, pamiętaj o tym, aby dobrze przemyśleć gdzie ją zagęszczać a gdzie możesz sobie pozwolić na redukcję trisów.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności