Misiop1990 Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 probuje zrobic glowe elishy cuthbert mamnadzieje ze puki co przypomina :P
Mortom Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 nie che cię rozczarować ale półki co to nie przypomina :) ale pracuj pracuj odwzorowanie ze zdjęć to nie łatwa praca.... ale nie jest nie wykonalna :) Czekam na dalsze screeny.... może następne będą już podobniejsze. Półki co to nos na pewno do poprawy, usta za wąskie, łuk brwiowy chyba za mało ucieka w stronę nosa, tzn. jest prosty w linij poziomej a powinien sie lekko uginać w dół ku nosowi. Ale to tylko moje spostrzeżenia :) Pracuj dalej zobaczymy co z tego wyjdzie :>
acainoks Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 jeszcze dużo pracy przed tobą za wąska w buzi, i strzela jakiegoś karpia ;) , kącik ust do poprawy + uwagi Mortoma
Tomala Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Popatrz na kształt jej nosa na referce z boku a później na nos który zrobiłeś, popracuj nad siatką nosa i koniecznie popraw kształt ust, ich kąciki są za ostre a wyraz niesamowicie dziwny. No i te wgłębienia pod łukami brwiowymi, na zdjęciu z boku wyraźnie widać że skóra w tym miejscu nie jest wklęsła a wypukła i zachodzi lekko na górną powiekę. Pracuj dalej, powodzenia.
Misiop1990 Napisano 7 Sierpień 2007 Autor Napisano 7 Sierpień 2007 pomozcie jak dalej widzicie jakies bledy :P z gory dzieki
Tomala Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 No to według mnie: - łuki brwiowe nadal jakieś pogniecione po bokach - słabo zarysowane dolne "powieki"(no to pod oczami) - za duże wgniecenie pod kością policzkową koło nosa - nos- dziurki mają dziwny kształt - usta nadal mają taki kształt jak na pierwszych renderach tylko trochę spuchły ogólnie musisz chyba miejscami poprawić siatkę bo nos dziwnie się zachowuje z meshsmoothem trochę ją zagęścić( przydało by się przeciąć siatkę czoła i górnej powieki i popracować nad kształtem oka) i nadać oczom i ustom odpowiedni kształt. Powodzenia.
Matys Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 wydaje mi sie ze zle zaczoles, chodzi mi o te zdiecia w tle. Jesli bys mogl je zapostaowac to zrobil bym w psie szybkie skalowanie bo wydaje mi sie ze one nie pasuja do siebie, a jesli sie nie myle to juz od samego poczatku bedziesz mial przekichane :/
Misiop1990 Napisano 7 Sierpień 2007 Autor Napisano 7 Sierpień 2007 tzn pasowac to one nie pasuja bo na tym zdjeciu front ona patrzy pod katem tzn glowe ma nie duzo przechylona do gory ale mnie jwiecej mozna zoabcyzc
sand Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 na razie nie podobna ale jak zrobisz ja ladnie to bedziesz moim ulubiona postacia na tym forum :) Uwielbiam panne Cuthbert. Laska ostra jak chleb z krakowską. Na razie zupelnie jej nie przypomina. Moze takie ujecie. Najwazniejsza praca czeka cie jeszcze przy nosie. Powodzenia!
illy Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 mialem kiedys w awatarze, kosci policzkowe musz byc smuklejsze, wezsze i bardziej pionowe
Misiop1990 Napisano 7 Sierpień 2007 Autor Napisano 7 Sierpień 2007 tutaj probowalem cos wymodzic z nosem ale nie iwme cyz wyszlo ;/ Ocencie :p z gory thx ^^
Ania Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 tzn pasowac to one nie pasuja bo na tym zdjeciu front ona patrzy pod katem tzn glowe ma nie duzo przechylona do gory ale mnie jwiecej mozna zoabcyzc jeśli tak jest, to przesuń to zdjęcie nieco w górę i je obróć lekko naokoło osi, i naprzeciwko zdjęcia ustaw kamerę ortograficzną albo w inny sposób zapisz widok, wtedy możesz modelować już według przekrzywionej głowy. najlepiej jeszcze mieć masę zdjęć obok np. otwarte w jakimś acdsee albo xnview albo irfanview, i nie kierować się jedynie dwoma referkami w viewportach, zwłaszcza jak ma być portret. boki nosa za bardzo obwisają, i usta nie mają kobiecego krztałtu. ona ma tak jakby małą kuleczkę zamiast końca nosa, a wyżej na nosie jest małe wzniesienie, widać w widoku z boku, u ciebie tego nie ma. no i jeszcze taka trochę offtopic uwaga, skoro już pokazałeś całego screena, ja bym wywaliła reaktory i listwę animacyjną, a na górnej listwie można ustawić mniejsze buttony, żeby mieć więcej miejsca w viewportach.
Tomala Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Ania dobrze mówi wyłącz pasek reactor'a i ustaw mniejsze ikony na głównym pasku narzędziowym (customize>preferences...>general i odznacz Use Large Toolbar Buttons) będzie więcej miejsca na viewporty i będzie Ci się wygodniej pracowało. A co do modelu to oczywiście nos i usta do poprawy i możesz zrobić tak - dopasuj zdjęcie z przodu tak żeby na obu zdjeciach zgadzały się proporcje, - ze zdjęcia z przodu podpatrz szerokość oczu, ich rozstaw, szerokość nosa i ust i inne szczegóły których nie widać na zdjęciu z boku ale rozstaw je według zdjęcia z boku bo chyba jest całkiem dobre. Powodzenia.
Misiop1990 Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 tzn ja tak robie ze ogolnie wszystko sie zgadza tylko musze przesuwac jednego plaina bardizje w dol albo w gore a tylko wsumie jednym sie posluguje na tamto tyko patrze jezelichodzi o proporcjei ogolne szczegoliki :p Ania ==> Dizeki napewno tak zrobie :P a patrze rowniez na inne zdjecia jej np tapeta ?? :P albo google grafika :P
Misiop1990 Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 kolejny upd Poprawilem nos :P przynajmniej mam taka nadizeje
Tomala Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 No cały czas do przodu ale dziurki od nosa nadal mają jakiś dziwny kształt a cała twarz chyba za bardzo zwęża się ku dołowi. PS: turbosmooth jest szybszy od meshsmooth.
Matys Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 tzn pasowac to one nie pasuja bo na tym zdjeciu front ona patrzy pod katem tzn glowe ma nie duzo przechylona do gory ale mnie jwiecej mozna zoabcyzc wlasnie na tym polega cala zabawa przeskalujesz obrazek w psie i po przekrecasz profil pod kontem poustawisz sobie punkty odniesienie jak czubek nosa, wysokosc uszu, srodek oczu i dopasujesz z reszta to bedzie Ci latwiej a to w ktora ona strone patrzy to nie ma znaczenia musisz tylko znalesc wszystkie punkty jej twarzy ktore sie zgadzaja na tych 2 zdieciach, inaczej bedziesz staral sie dopasowac do jednego a na drugin Ci bedzie cos zawsze wystawac, i tak w kolko. Oczywicie zrobisz jak owazasz ale ja mialem z tym duzo problemow, kiedy probowalem zrobic twarz z roznych refek, az pewnego dnie trafilem na idealnie refki gdzie kolerzana miale taki sam wyraz twarzy a zdiecia byly idealnie przeskalowane. zrobienie takiej twarzy zajelo mi chyba kilka do kilkudziesieciu godzin(z poprzednimi siedzialem calymi nocami i nic nie wychodzilo). pozdrawaim i powodzenia :-)
Misiop1990 Napisano 14 Październik 2007 Autor Napisano 14 Październik 2007 postanowilme to skonczyc Napewno jest wiecej - niz + hehe :P prosilbym abyscie napisali wsyzstkie minusy :D
D4D4L Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Na moje krzywe, zezowate,skosno okie oko to ... dziwna dziura pomiędzy policzkiem a uchem, dziwne ucho ... , na usta daj chamfer (na krawędzie) brudek troszke kwadratowy .... czoło takie troszke spłaszczone przy oczach ... ale ja się nieznam więc niebierz zbytnio do serducha :)
briz Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Spróbuj zrobić tą główkę jeszcze raz, a jeśli nie wyjdzie to jeszcze kolejny raz. Doświadczenie które nabierzesz zaprocentuje :)
Gomez Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Briz ma chyba racje. Nie wysilaj sie zeby uzyskac podobienstwo bo to strasznie trudne, niewazne czy to model 3d, glina czy obraz. Sproboj zrobic mniej wiecej poprawna anatomicznie twarz. Lepiej nie rob z referek jesli nie sa one idealnie dopasowane, chyba ze nauczysz sie jak ustawic kamere tak zeby zniwelowac znieksztalcenia (ktos juz o tym pisal).Model nie jest zly ale nie jest tez dobry, tzn nie jestes juz zielony :) Siatka chyba dobra z wyjatkiem ust ale wielu ma z tym problemy. Rozwiazanie to obserwacja - jak wygladaja usta? Odpowiesz - przeciez wiem! Uwierz mi - nie wiesz :) Ucho to katastrofa :) Moze jeszcze nad nim nie siedziales, nie wiem ale popracuj nad tym. Jeszcze jedna mysl. Czasem mam wrazenie ze postowanie na forum mnie rozprasza - czekam az ktos cos odpisze, powie czy jest lepiej zamiast wziac sie do roboty. Moze to glupie ale tak czasem mam :) Wez sie wiec do roboty i nie postuj zbyt czesto. Ogladaj duzo zdjec twarzy i sproboj zrozumiec jak to wszystko jest zbudowane. Jestes na dobrej drodze. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się