Skocz do zawartości

Postać 3D: Characters 3d


DEkoy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem może nowy na forum, ale nowy w Zbrushu i innych programach 3d. W tym miejscu bede wstawiać swoje prace, a was prosze o komentarze :) Na pierwszy ogień idzie taki tam Elf, który nie jest skończony - będzie co jakisz czas updatowany :P

 

0d11cbb18d0634c8.jpg

b93aef1f3aec1b42.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Teoretycznie rzecz biorąc elf poprawny jest (sory ale zadnego nie widzialem jeszcze wiec moze i tak wygladaja ;) ) Natomiast jezeli sprawa idzie o odczucia proponowałbym "wciąć" zarówno dolne jak i górne okolice uszu tam gdzie łączą sie one z czaszką...moim zdaniem za duzo tam skóry jest. Wyzgładz jeszcze troche cześć pomiedzy koscmi policzkowymi a zmarszkami przy ustach i bedzie spoko. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne uszy, dziwnie wygląda ta fałda zaczynająca się między okiem i nosem ciągnąca się wzdłuż nosa aż pod kości policzkowe. Wgłębienia pod kośćmi policzkowymi też za bardzo pojechane. No chyba że są to rysy charakterystyczne dla elfów ale zazwyczaj elfy były przedstawiane jako rasa dosyć urodziwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego dziada wyżej zostawiłem w spokoju, nic z niego nie bedzie a nie chce zasmiecac forum pracami typu "patrzcie umiem klikać w zbrushu". Macie tu panienke, z która sie niezle nameczyłem i jeszcze namecze bo skonczona na razie w 90 % (nie wliczając bugów, które wy znajdziecie :) o co zreszta bardzo was prosze). Jeśli macie jakies wizje jak ją inaczej przedstawić nie zwlekaj tylko pisz :) Bede musiał powalczyc jeszcze troche z jakościa textury:/

 

543d6650ac2d27cb.jpg

 

PS: aha mam problem :/ zawsze jak klikam best render to sie robia głupie cienie, tak jak u niej pod broda. Wie ktos jak to naprawic? Help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do modelu to przyczepię się tylko do uszu no i może podbródek za mocno wysunięty do przodu jak na mój gust. Texturka źle się układa na nosie (dziurki na texturze wychodzą w kierunku czubka nosa) i pod górną powieką na oku.

PS: wygląda zbyt realistycznie. Do otexturowanych głów dodawaj też render nieotexturowanego modelu tak lepiej jest ocenić poprawność geometrii.

Czekam na kolejne główki. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo

 

Siata

664b9b040600f3e6.jpg

 

A tu jeszcze profil - niestety widać widać moje lamerstwo w malowaniu (paskudne ucho + włosy , ale mam nadzieje, ze sie wyrobie :) jutro dłuzej przy tym podłubie. Wie ktos dlaczego tak sie dzieje pod podbrodkiem z best renderem?

 

ad51d5ba96dd295f.jpg

 

EDIT: Wygląda zbyt realistycznie? :) Ide wypić za to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Zbrushu wszystko ustawiam i tam są 4 rodzaje rendera: Flat, Fast, Preview, Best. Ten ostatni daje najbardziej rozjasniony kolor (taki jaki chciałem), ale za to cienie wyglądają jak by ktos wykładzine tam połozył :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oko da sie szybko poprawić, krawedzie to nie wiem (trzeba zerknac do zbrusha), a co do włosów to masz całkowita racje - sa tragiczne. Tak wiec doszedłem do wniosku, ze nie ma co tam maskowac i zaklepywac, tylko wymodeluje całkowicie nowe włosy i juz bez tej cholernej opaski :)

Ma ktos moze jakies referencje głowy? Jesli tak to bardzo bym prosił pm/gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności