Napisano 31 Lipiec 200717 l mam tu pare prac i chciałbym żebyćcie je ocenili i powiedzieli jakie błedy robie.nie są to cuda ale jak na poczatki... kulki newtona, czy cos tam pokój: kosmiczny wieżowiec: z góry THX z komentarze :D
Napisano 31 Lipiec 200717 l ...a co do obrazkow to pracuj i jeszcze raz pracuj... "kosmiczny wiezowiec" z innego ujecia wygladalby lepiej
Napisano 31 Lipiec 200717 l nie rob nigdy budynkow ani zadnych obiektow bez sceny... to chyba podstawa nauczyc sie robic scene... tak to wyglada bez sensu... a ten pokoj to chyba z jakiegos tutka... takie odbicie jest na tej podlodze ze szok :/ i swiatlo pada przez cale okno a nie kawalek.. kulki takie sobie... malo realistyczne i to lustro.. dalbys t-smootha praca praca praca.
Napisano 1 Sierpień 200717 l Trzeba dużo pracować;p.Bo inaczej nic nie wyjdzie.Czytaj tutki,zaczynaj od tych łatwiejszych,ucz się różnych opcji.Zrób coś innym sposobem niż zawsze.Bo jeżeli myślisz, że wymodelujesz ,dasz materiały i render wyjdzie mega realistyczny?Poćwicz sobie modelowanie pierw poczytaj tutki na ten temat.Gdy będziesz umiał coś fajnego wymodelować to wtedy dopiero czytaj tutki o materiałach i shaderach a na końcu poczytaj o renderowaniu.Efekt Ciebie zaskoczy;p.Po pierwsze w tych pracach razi to że są one robione z tutków (przynajmniej ten pokój)po drugie brak GI ,materialy też są jakieś kosmiczne.Jak robisz jakiś pokój to zobacz jakie on ma materiały.Jakbyś dał panele w tym pokoiku sciany tez na rozsądny kolor a okno dał byś standartowe z maxa.Ustawił byś śłwiatło jako słońce i zrobił stolik i na nim dał te kulki newtona.A za oknem ten kosmiczny budynek to było by ciekawiej.Popracuj trochę poczytaj tutki i będzie lepiej:) Jakby co to tutki są: max3d.pl http://www.3dmaxer.dk/tutorial.asp?ak=777&type=max Przerób trochę Pozdr0
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto