Napisano 1 Sierpień 200717 l Witam , oto mój drugi model w tym dziale, docelowo miał to by spartanin. Ale swym brzydkim zwyczajem, nie chce mi się go skończy. Soft uczywiście Blender 2.44, limit tri ubzdurałem se tym razem na 8000, model w efekcie ma 7814 tri, tex 2048 X 2048 (tylko normal map). Jakby ktoś był zainteresowany to daj link do pliku .blend i normal mapy:) http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=364720
Napisano 2 Sierpień 200717 l ladnie wyszedl :) moze cos z brzuchem nie tak... fajnie ze tez Blender :D
Napisano 2 Sierpień 200717 l Moze to tylko ja, ale mam wrazenie ze ten spartan taki jakis emerytowany chyba wyszedl? Wychudzony strasznie i imo zdziebko pomarszczony. model sam w sobie sie fajnie prezentuje, szkoda ze nie pchniesz tego dalej.
Napisano 2 Sierpień 200717 l w paru miejscahc torche tych tri za duyzo bo nie iwle wnosza do sprawy np brzuch, z frontu tak troche dziwnie mu te ręce wyglądaja i wyrastają no i przydałby mu sie kapelusz z irokezem bylby wtedy tresciwszy :) ale golnie fajno jest , pchnąc dalej by wypadało kiedyś będziesz musial to w koncu i tak zrobić :)
Napisano 2 Sierpień 200717 l Autor MasterKiełbaster (fajny nick :D) - co do tego kanta, to wydaje mi się, że jest to spowodowan kiepskm smoothem, który niestety w Blenderze prazentuje sie kiepsko, jeśli siatka nie jest zagęszczona, ale na wszelki wypadek sprawdzę;) Fidiasz - Dzięki, Blender rulez :D:D Por@szek - Docelowo miał wygląda na spracowanego nie emerytowanego:P, nie wychudzony tylko wysportowany :D, co do pchnięcia dalej to jeszcze się zobaczy, bo w sumie i tka nowych pomysłów nie mam jak narazie. donMario - Nom, można by troche tri tam pousuwac, małe doświadczenie w game art robi swoje (to jest trudniejsze niż mogło by się wydawa XD), kapelusz z irokezem był w planach ale jakoś ostatecznie stwierdziłem, że będzie z niego taki kozak co w samej frywalnej spudniczce biega:D.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto