Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam , oto mój drugi model w tym dziale, docelowo miał to by spartanin. Ale swym brzydkim zwyczajem, nie chce mi się go skończy. Soft uczywiście Blender 2.44, limit tri ubzdurałem se tym razem na 8000, model w efekcie ma 7814 tri, tex 2048 X 2048 (tylko normal map).

 

spartanop9.th.jpg

 

sparwir1dl8.th.jpg

 

sparwir2hi9.th.jpg

 

Jakby ktoś był zainteresowany to daj link do pliku .blend i normal mapy:)

 

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=364720

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze to tylko ja, ale mam wrazenie ze ten spartan taki jakis emerytowany chyba wyszedl? Wychudzony strasznie i imo zdziebko pomarszczony.

model sam w sobie sie fajnie prezentuje, szkoda ze nie pchniesz tego dalej.

Napisano

w paru miejscahc torche tych tri za duyzo bo nie iwle wnosza do sprawy np brzuch, z frontu tak troche dziwnie mu te ręce wyglądaja i wyrastają no i przydałby mu sie kapelusz z irokezem bylby wtedy tresciwszy :) ale golnie fajno jest , pchnąc dalej by wypadało kiedyś będziesz musial to w koncu i tak zrobić :)

Napisano
  • Autor

MasterKiełbaster (fajny nick :D) - co do tego kanta, to wydaje mi się, że jest to spowodowan kiepskm smoothem, który niestety w Blenderze prazentuje sie kiepsko, jeśli siatka nie jest zagęszczona, ale na wszelki wypadek sprawdzę;)

 

Fidiasz - Dzięki, Blender rulez :D:D

 

Por@szek - Docelowo miał wygląda na spracowanego nie emerytowanego:P, nie wychudzony tylko wysportowany :D, co do pchnięcia dalej to jeszcze się zobaczy, bo w sumie i tka nowych pomysłów nie mam jak narazie.

 

donMario - Nom, można by troche tri tam pousuwac, małe doświadczenie w game art robi swoje (to jest trudniejsze niż mogło by się wydawa XD), kapelusz z irokezem był w planach ale jakoś ostatecznie stwierdziłem, że będzie z niego taki kozak co w samej frywalnej spudniczce biega:D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności