Napisano 5 Grudzień 200321 l Tym razem z innej beczki. 1512 trojkatow i dwie tekstury 512x512. Teraz bede robic modele mniej wiecej z takim limitem. Mniej roboty chociaz trudniej osiagnac wysoka jakosc ;)
Napisano 5 Grudzień 200321 l Nieno, ty wymiatasz! Tą postać normalnie musisz skonwertować pod UT2003!
Napisano 5 Grudzień 200321 l Ty i tak uzyskujesz barzdo wysoką jakość nawet przy tak małej ilośći faces - chylę czoło przed mistrzem:D Pozdr Giorgione
Napisano 5 Grudzień 200321 l Uuu piknie Szczepan...szukasz roboty zobacz na www.toxic2.friko.pl lub pisz emaila [email protected]
Napisano 5 Grudzień 200321 l No teksturka zniewalająca, modelik takze przydal bys sie w toxicu oj przydal bys sie, gierka w realiach post nuklearnych rosja, CCCP itp. czyli w twoich klimatach zapraszamy w imieniu calego zespolu link post powyzej. pzdr
Napisano 6 Grudzień 200321 l Autor Dzieki za propozycje ale - nie dzieki. apdejt. Poprawilem jeszcze kilka rzeczy. Plecy sa skonczone ofcoz ale jest tam tymczasowe logo dlatego nie pokazuje jeszcze :).
Napisano 6 Grudzień 200321 l Brak pytan....no moze poza jednym....zrobils bys tutka na temat modelowania,mapowania i teksturowania?!:)(najlepiej v-tutka) pozdr
Napisano 6 Grudzień 200321 l hej - no jak zwykle - czysty czad i wypas na maxa ale przyczepilbym sie do takich samych zyl na bicepsach...
Napisano 8 Grudzień 200321 l a ja lyzke dziekciu w miodzik. nie podoba mi sie. nie neguje warsztatu czy innych spraw poprostu nie podoba mi sie. postac jest ... hm...taka ciosana, jakby wyrabana siekera z bali. przyponina mi ludowe zezbiarstwo rodem z cepeli. tyle. pozdrawiam P.
Napisano 8 Grudzień 200321 l P. : To już taka specyfika modelu, w dziale \"game art\" nie zobaczysz wygładzonych, szczegółowych modeli. Tu liczy się każdy trójkąt w siatce, trzeba nadrabiać teksturami. No chyba.. że o tym wiesz, to napisz jakieś konkretniejsze zarzuty.
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor Spoko mi krytyka nie przeszkadza, poto daje wipa zeby wmiare dopracowac model zanim wyladuje w moim portfolio. Nie mniej co rozumiesz przez to ze wyglada jak \"ociosany siekierka\". Ja sie domyslam o co ci chodzi ale wole zebys mi wyjasnil :) *cough* game art *cough*
Napisano 8 Grudzień 200321 l leander. hm... w zasadzie nie wiem jak mam sie ustosunkowac do tego co napisales. bo moje zazuty sa bardzo konkretne a to ze jest to low poly ... doskonale zdaje sobie z tego sprawe. Generale. co mialem na mysli piszac ciosany siekiera? no wiec jakos trzeba ubrac w slowa wrazenia jakie sie ma ogladajac model. technicznie no nie ma sie do czego przyczepic, mozna powiedziec ze ta postac poprostu jest taka. ramiona i nogi ma jak bale, z grubsza obrobione siekiera klody drywna. rece... co do rak.. cos mi tam nie pasuje i to bardzo ale konkretnych zarzutow sforumlowac nie potrafie. nogi. tu mam duzo, ogolnie rece ma spore a uda przy nich wygladaja mizernie i dosc bezksztaltnie, tylek plaski, lydka jakby za wysoko... za pare minut cos zmontuje by pokazac o co dokladnie mi chodzi. pozdrawiam P.
Napisano 8 Grudzień 200321 l Spoko, nie bierz tego do siebie. Wziąłem Cię za czlowieka z księzyca, ale Twoje zarzuty wcale nie były konkretne.
Napisano 8 Grudzień 200321 l ok. to taka moja szybka wizja. teraz jak patrze wymaga kilku poprawek ale generalnie cos w ten desen. doluz do goscia lapy i morde zakapiora od twojego i bedzie prawie ok. pozdrawiam P.
Napisano 8 Grudzień 200321 l jeszcze cos dopisza a nie chce mi sie edytowac poprzedniego. o ile misiek trzymal jakos konwencje. no jest to potworzak i prawde mowiac nikt nie wie jak naprawde taki potworzak wyglada, mozna robic praktycznie co sie podoba to juz w wypadku szczepana nie ma takiej mozliwosci. szczepan jest jakims przykurczem... nie czuc ze to twardy, wredny skurwiel. ten moj jest troche przerysowany ale dobrze obrazuje czego ja bym oczekiwal. w twoim brakuje tego \"mięcha\". wybacz ze jestem sorowy wobedz ciebie i tego modelu i za akurat krytukuje najlepszy model postaci low poly jaki tu ostatnio widzialem. gdybym mial tamte krytykowac zjebal bym z gory na dol ale tamtym chlopakom mozna to wybaczyc bo czesto so to ich pierwsze modele. w kazdym razie intencji zlych nie mam :) pozdrawiam. :) P.
Napisano 8 Grudzień 200321 l A szczepan to jakaś konkretna postać z nakreslonym charakterem? Bo jesli nie, to nie koniecznie musi być pół drechem, pół karateką. Mi sie podoba dostojna postawa u generala. I wcale nie brakuje mu twardosci. BTW model pol karateki swietny.
Napisano 8 Grudzień 200321 l nie wiem czy ma nakreslony profil psychologiczny. ja pisze tylko i wylacznie o swoich wrazeniach. zobaczylem wredna gebe, lapy drwala, reszta nie pasuje, to ze kregoslup ma prosty jak kij od szczotki, nogi tez jak slupy, prawie nie rozezbione, wiem ze low poly ale mozna troche bardziej poszalec i nadac im wiecej ksztaltow, moze dodac podzial, to dodatkow tylko a moze az 24 fejsy, poprostu nie czuc bryly goscia, jakis taki plaski jest.
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor No teraz przynajmniej napisales dokladnie o co ci chodzi. Zobacze co da sie zrobic. Nie chce coprawda robic z niego hulka. Ale moze nadam mu wiecej ksztaltow poprzez przesuwanie. Bo dodawac facow nie mam zamiaru. To co ty pokazales zuzywa o wiele wiecej facow na budowe ciala. A ja nie chce robic kolejnego 3k modelu. Nie mniej wyjme mu kij od szczotki z tylka.
Napisano 8 Grudzień 200321 l co do tego mojego to on ma 820 cos tam, czyli troche wiecej niz polowa twojego, wiec nie jest to jakos strasznie duzo. ja wiem ze nie ma rak a glowa.. no ale w 1600 mozna sie spokojnie zamknac a i mozna tez cos tam powycinac. ja tez nie mowie ze ma wygladac ja hulk. chcialem pokazac tylko pewna roznice miedzy moim a twoim modelem. twoj poprostu robi wrazenie strasznie sztywnego stad ten kij od szczoty w tylku. :)
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor Dobra poprzesuwalem vertexy i jest. A co do ilosci scianek. Ty dales 8 scienne konczyny a ja 6 scienne dlatego przekroczyl bys 2000 bez problemu gdybys modelowal moja postac tym sposobem ze tak powiem. I do tego ilosc segmentow na tors i masz 2k jak byk :). Na moje oko jest teraz ok. Nie chce mu robic az tak wygietej postawy jak ty bo to nie komiksowa postac. Dzieki za zwrocenie uwagi na bledy. Dzisiaj sobie troche potexturuje bo caly weekend gralem w duesa 2 i mam wyrzuty sumienia :)
Napisano 9 Grudzień 200321 l co do ilosci fejsow... no mozna dyskutowac, na klacie ma ich sporo niepotrzebnych... nieistotne. ten model powstal w 2 godziny i z troche innym nastawieniem. nie wazne jak pisalem. jak dla mnie w modelu niewiele sie zmienilo. ale ok. w konwencji drwala-wyrwideba-waligory sie miesci :) mi poprostu w dalczym ciagu jakos sie nie podoba. napewno widziales stronke leonida larionowa. i na sto procent widziales jego modele. wystarczy popatrzec na ta gruba berte w pancernym kubraczku. gruba wielka a ile ma finzji w sobie. facet jest mistrzem u ciebie tej finezji brakuje. nie czujesz bryly. no dobra. ja sie juz zamykam :) dla tych co nie wiedza kto to leonid larionov. www.leo3d.com dodam jeszcze ze dla mnie mistrzostwem jest ten model http://www.leo3d.com/main/Projects/Sci_Fi/Body2.jpg http://www.leo3d.com/main/Projects/Sci_Fi/Body1.jpg pozdrawiam P.
Napisano 9 Grudzień 200321 l Autor Ok - moze nie czuje bryly. Ale ty po raz kolejny porownojesz modele ktore na moje oko maja 2 razy wiecej poligonow. Wiec sory co ma piernik do wiatraka. Zebym sie uszami nakryl nie zrobie modelu 1500 poligonow tak zeby wygladal tak dobze jak te z 3000. Trzeba ciac na definicjach miesni zeby starczylo na zbroje itp. Strach pomyslec co by bylo jak bym zrobil model z 1000 - takie to dopiero wygladaja jak ociosane siekierka. Czepiasz sie i tyle :) ps. Model do ktorego dales linka ma jakies 5000 na oko. A cala reszta jest podczas animacji - a to ma ogromny wplyw. A z calym szacunkiem dla autora tych modeli to prosze - ja daje dwa linki do jego modeli ktore nie sa podczas ruchu tylko sa w formie gotowej do podlaczenia szkieletu: http://www.leo3d.com/main/Projects/Sci_Fi/Char1_2.jpg http://www.leo3d.com/main/Projects/Sci_Fi/Char4_1.jpg I sory ale jak to jest ta twoja finezja. Modele sa ok, ale nie jest to zadna rewela, sporo dysproporcji. Nie mniej miales racje jesli chodzi o grubosc ud, plaskiego tylka itp. Ale jak mowilem teraz to sie czepiasz :) Komentujemy modele rzecz jasna, bo teksturki koles robi zajebiste :)
Napisano 9 Grudzień 200321 l ja nie chcialbym nic mowic, bo widze ze obydwaj sie znacie, ale dla mnie model P. jest tez nienaturalny - kto sie tak wykrzywia...pozatym taki jest trudniejszy do obonesowania/csowania. chyba jakis totalny szpaner, a przeciez model generala nie jest zriggowany - nie musi miec mrocznej postawy... takie jest moje zdanie. Tak samo glupio wyglada postac z rozlozonymi rekami na krzyz, ale jakos tego riga trzeba zrobic ;)... Co do modelu generala - moim zdaniem za dzue rekawice, za male ramiona i za duze nogi. ale morda mi sie podoba - nie ma co :). acha, i klate bym mu powiekszyl, bo z profilu wyglada biednie :D.
Napisano 10 Grudzień 200321 l mi się ten model podoba mimo oszczędności w ilości trisów (1600 to stare silniczki ciagnęły). Nie mam zastrzeżeń co do postawy ani raczej proporcji. Kurde w końcu to gra a nie tworzenie wizualizacji. Jeśli chodzi o ciosanie to ja ciosania nie widzę (mając na uwadze ilość poly)... hehe ale skoro pokazujecie sobie fajne modeliki to Wam też coś wrzucę - dla mnie rekordy swiata: http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=76026 - 3000 poly http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=88390 - 1300 poly pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto