deha21 Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 Chcę połączyć dwa wierzchołki ale poprzez connect czasem się udaje czasem nie. Nie wiem co ja robię, że raz jest tak a raz tak. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak poprawnie korzsystać z tej funkcji? W F1 nie ma. Chciałem zrobić tutoriala o modelowaniu głowy: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 ale nie mogę bo nawet się nie da połączyć wierzchołków :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3grosze Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 hmm... 1. w tym tutorialu nie pada słowo "connect" 2. w sumie, to nie mówiłeś przy czym te wierzchołki chcesz połączyć, czy na powierzchni, czy na splajnach 3. odradzam modelowanie splajnami, przynajmniej wg. mnie nie jest to najwygodniejsza funkcja 4. ja łącze wierzchołki poprzez "collapse", albo "target weld", albo "weld" ogólnie jak chcesz połączyć wierzchołki, to przedewszystkim oba muszą być na krawędziach (obrzeżach) powierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deha21 Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2007 W tutorialu jestem na punkcie czwartym i nie umiem połączyć wierzchołków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 w tutorialu jest tak, że masz utworzyć linie więc z wałczoną opcją Snap (jak w 2 punkcie) klikasz sobie na Creat Line dajesz od którego wierzchołka do którego chcesz ją zrobić i już ją masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 Moja rada poszukaj jakiegoś tutka o modelowaniu głowy w editable poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deha21 Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2007 Mrkrzysiek, robię tak jak mówisz ale wtedy te punkty się nie łączą tylko nakładają na siebie(mam włączoną opcję snap). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 No i prawidłowo, tak ma być, nie mają się łączyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deha21 Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2007 A jak później utworze z tego face? Bo teraz to już kompletnie nie wiem co sie dzieje :P Ok, więc zrobiłem tak żeby nie były połączone. Potem daje modyfikator Surface i obiekt znika. Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 masz dwie magiczne opcje Weld i Fuse zaznaczasz te werteksy i weld ci zespawa w jednego fuse nie łączy w jednego tylko je przybliża do siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Sierpień 2007 Share Napisano 6 Sierpień 2007 daruj se sobie splajny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się