Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jestem nowym użytkownikiem ZB2

Stworzyłem model w ZB i chce stworzyć teksturę także w ZB a następnie przerzucić model do Bryce6

 

Czytałem sporo o mapowaniu w ZB i wydaje się ze jest sporo metod niestety wszystkie nie działają jeśli importuje model w Bryce6

 

Całkiem możliwe ze nie rozumiem wszystkiego na temat mapowania w ZB ale mój angielski trochę ubolewa jeżeli chodzi o techniczne sprawy

 

Więc moje pytanie do Was: Jak stworzyć mapę w ZB2 tak żeby Bryce dobrze ją interpretował?

 

Wiem że w bryce musi być mapowanie ustawione na Parametric (w przypadku modelów eksportowanych z Posera działa wszystko dobrze)

 

PS. Nie mogę użyć wtyczki Zmapper (pracuje na laptopie i nie mam wsparcia openGL)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Na moje oko to nie ma roznicy jak zmapujesz w zb2, o ile JEST mapowanie, o tyle zewnetrzny soft je przeczyta.

 

Trzeba pamietać, exportując model do .obj, zeby zaznaczyc, że zbrush ma exportować mapowanie, czyli przycisk MRG (chyba:) przy opcji tool:export

 

No i oczywiście jeśli robi Ci się klops, tzn exportowana textura jest źle nakladana w zewnetrznym sofcie, mozesz potrzebować odbić ją względem osi horyzontalnej bo zbrush sobie to odwraca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności