Gość iron2d Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Witam Jestem nowym użytkownikiem ZB2 Stworzyłem model w ZB i chce stworzyć teksturę także w ZB a następnie przerzucić model do Bryce6 Czytałem sporo o mapowaniu w ZB i wydaje się ze jest sporo metod niestety wszystkie nie działają jeśli importuje model w Bryce6 Całkiem możliwe ze nie rozumiem wszystkiego na temat mapowania w ZB ale mój angielski trochę ubolewa jeżeli chodzi o techniczne sprawy Więc moje pytanie do Was: Jak stworzyć mapę w ZB2 tak żeby Bryce dobrze ją interpretował? Wiem że w bryce musi być mapowanie ustawione na Parametric (w przypadku modelów eksportowanych z Posera działa wszystko dobrze) PS. Nie mogę użyć wtyczki Zmapper (pracuje na laptopie i nie mam wsparcia openGL)
Levus Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 Na moje oko to nie ma roznicy jak zmapujesz w zb2, o ile JEST mapowanie, o tyle zewnetrzny soft je przeczyta. Trzeba pamietać, exportując model do .obj, zeby zaznaczyc, że zbrush ma exportować mapowanie, czyli przycisk MRG (chyba:) przy opcji tool:export No i oczywiście jeśli robi Ci się klops, tzn exportowana textura jest źle nakladana w zewnetrznym sofcie, mozesz potrzebować odbić ją względem osi horyzontalnej bo zbrush sobie to odwraca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się