Napisano 7 Sierpień 200717 l Witam Jestem nowym użytkownikiem ZB2 Stworzyłem model w ZB i chce stworzyć teksturę także w ZB a następnie przerzucić model do Bryce6 Czytałem sporo o mapowaniu w ZB i wydaje się ze jest sporo metod niestety wszystkie nie działają jeśli importuje model w Bryce6 Całkiem możliwe ze nie rozumiem wszystkiego na temat mapowania w ZB ale mój angielski trochę ubolewa jeżeli chodzi o techniczne sprawy Więc moje pytanie do Was: Jak stworzyć mapę w ZB2 tak żeby Bryce dobrze ją interpretował? Wiem że w bryce musi być mapowanie ustawione na Parametric (w przypadku modelów eksportowanych z Posera działa wszystko dobrze) PS. Nie mogę użyć wtyczki Zmapper (pracuje na laptopie i nie mam wsparcia openGL)
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Na moje oko to nie ma roznicy jak zmapujesz w zb2, o ile JEST mapowanie, o tyle zewnetrzny soft je przeczyta. Trzeba pamietać, exportując model do .obj, zeby zaznaczyc, że zbrush ma exportować mapowanie, czyli przycisk MRG (chyba:) przy opcji tool:export No i oczywiście jeśli robi Ci się klops, tzn exportowana textura jest źle nakladana w zewnetrznym sofcie, mozesz potrzebować odbić ją względem osi horyzontalnej bo zbrush sobie to odwraca.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto