Jump to content
Sign in to follow this  
iron2d

mapowanie a Bryce

Recommended Posts

Witam

 

Jestem nowym użytkownikiem ZB2

Stworzyłem model w ZB i chce stworzyć teksturę także w ZB a następnie przerzucić model do Bryce6

 

Czytałem sporo o mapowaniu w ZB i wydaje się ze jest sporo metod niestety wszystkie nie działają jeśli importuje model w Bryce6

 

Całkiem możliwe ze nie rozumiem wszystkiego na temat mapowania w ZB ale mój angielski trochę ubolewa jeżeli chodzi o techniczne sprawy

 

Więc moje pytanie do Was: Jak stworzyć mapę w ZB2 tak żeby Bryce dobrze ją interpretował?

 

Wiem że w bryce musi być mapowanie ustawione na Parametric (w przypadku modelów eksportowanych z Posera działa wszystko dobrze)

 

PS. Nie mogę użyć wtyczki Zmapper (pracuje na laptopie i nie mam wsparcia openGL)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moje oko to nie ma roznicy jak zmapujesz w zb2, o ile JEST mapowanie, o tyle zewnetrzny soft je przeczyta.

 

Trzeba pamietać, exportując model do .obj, zeby zaznaczyc, że zbrush ma exportować mapowanie, czyli przycisk MRG (chyba:) przy opcji tool:export

 

No i oczywiście jeśli robi Ci się klops, tzn exportowana textura jest źle nakladana w zewnetrznym sofcie, mozesz potrzebować odbić ją względem osi horyzontalnej bo zbrush sobie to odwraca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy