Tomala Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Założyłem ten wątek bo nie mam zielonego pojęcia o zmapperze a po sculptingu jakiegokolwiek modelu w zbrushu okazuje się że nie da się go zaimportować do maxa bo siatka jest tak gęsta że nici z wypalenia normalmapy w tym programie. Szukałem tutków do zmappera ale nie natrafiłem na nic ciekawego dlatego zwracam się z prośbą do tych którzy mają namiary na jakieś fajne tutoriale do zmappera aby wrzucali tu linki. Może nawet ktoś pokusi się o zrobienie jakiegoś nawet najkrótszego videotutoriala najlepiej do nowego zmappera z zbrusha 3.1. Byłbym bardzo bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Tomala.
zeet Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Tutki Klicka - Lekcja 11 : Normalmapping link ----- http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770&page=23 Może nawet ktoś pokusi się o zrobienie jakiegoś nawet najkrótszego videotutoriala najlepiej do nowego zmappera z zbrusha 3.1. Byłbym bardzo bardzo wdzięczny. Wszystko w nowym Zmapperze wygląda tak samo jak w poprzednim:)
Tomala Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Wielkie dzięki zeet! Ja zawsze myślałem że tutków KLICKA jest tylko 9 a tu proszę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się