Skocz do zawartości

Wiz: Sypialnia


gawel72

Rekomendowane odpowiedzi

Skończyłem już moją pierwszą Wizkę i pierwszą scenę w maxie.

Render renderował się ok. 6 h. Na razie nie ma wyrenderowanej drugiej strony pokoju, ale mam zamiar jeszcze wyrenderować ją tyle, że na mniejszych ustawieniach, bo po 2 godzinach ostatniego etapu renderowania, zrobiło się 6%, a ja nie mam niestety tak dużo czasu na wyrenderowanie jednego renderu. Może jutro jak mi się uda to dorzucę drugi render.

Soft: 3DS Max 9, Vray, Photoshop.

Oświetlenie: Vray Sun, VRay Sky, GI (Iradiance map + Light Cache)

 

http://img299.imageshack.us/img299/2268/sypialnia23ar4.jpg

 

Nowe rendery po przejściach w PS'ie

 

http://img103.imageshack.us/img103/8664/sypialniakj2.jpg

 

http://img468.imageshack.us/img468/8668/sypialnia2jj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za komenty. Faktycznie, trochę pustawo tu jest ;P, ale mam nadzieję, że aż tak źle to nie wyszło.

 

PKextreme: Chyba nie dam z oświeconymi lampami, bo jeszcze nigdy nie próbowałem robić oświeconych lamp i nie wiem jak by to wyszło. Musiałbym jeszcze nad tym posiedzieć, a nie chce mi się już. Może innym razem. ;P

 

heaven: Łóżko jest robione ze zdjęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...naprawdę masakrycznie Ci długo zajął ten render...

Jak na pierwszą wizkę, to naprawdę jst klasa;) natomiast przyczepię się do zasłonek-coś w dole im nie styka (jakby był kiepski model, albo nierówno wklejone w szopku,przynajmniej tak wygląda), za zasłonką, tą najbliżej widza masz mojego ulubionego baga,jesli mnie oko nie myli...jest to ta czarna plamo-kreska,może ona byc związana ze złymi ustawieniami shadow bias, trzeba je eksperymentalnie dobrać, ale najlepsze wychodzą w okolicach zera...

to było by wszystko, jeszcze raz gratki za udaną prackę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu przypomniało mi się, że nie zrobiłem postprodukcji do renderów, a jak je zrobiłem to nie miałem jak je pokazać, bo internetu nie miałem. Więc pokażę je teraz. Rendery dałem do pierwszego postu.

cta: Ustawienia renderu nie są wysokie. Iradiance map na Medium, LC na 1000 Sub. (czy jakoś tak) Color mapping: Exponential czy jakoś tak(piszę nie dokładnie, bo nie mam teraz maxa załączonego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności