Skocz do zawartości

Sprzęt Do 3DS Studio Max 9


Blader

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich, zapewne niepotrzebnie zrobiłem nowy temat (lecz nie znalazlem na forum to co potrzebuje). Jestem początkującym użytkownikiem 3DS Studio Max i Blender. Mam pytanie, na jakim sprzecie wy pracujecie, i druga część pytania: Jaki sprzęt potrzeba do srednio zaawansowanego korzystania z programu. (Troche renderingu, efektow itp)

 

P.S Prosze o nie pisanie odpowiedzi w stylu " Im lepszy komputer tym lepiej..." > wiem ze to moze i prawda :), ale chce cos konkretnego, pozdrawiam.

 

Jakby co to sorka ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wałkowane do znudzenia - przeszukaj forum

Moc kompa to jedno a umiejetnosci drugie - nabierz drugiego to sprecyzują ci sie potrzeby sprzętowe

Start z normalnym sprzętem uczy szacunku dla ilości polygonów i wielkości tekstur, co przyda się przy większych (bardziej złożonych) projektów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz... ja znam ludzi co jada na cpu 1,6 i 256 ramu, grafika 64 MB i potrafia wymodelowac calkiem fajne rzeczy... nba poczatek i tak nie potrzeba ci cudow (piszesz ze jestes poczatkujacy). Ja mam pentiuma 4 3ghz 1 gb ramu i karte 256 ramu i w zupelnosci mi to wystarcza (choc przydaloby sie wiecej... ;) ). Mozna na takim sprzecie juz dzialac konkretnie zwazywszy na fakt ze zaczynasz. Max to duuuzy program i zanim go wykorzystasz do duuuzych projektow to moze minac troche, ale zycze powodzonka i zapalu :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź sobie na http://raph.com/3dartists/artgallery i tam masz super prace naprawdę świetnych grafików i przy wielu z nich jest podany soft i sprzęt na jakim były robione.