Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, chcę zaokrąglić krawędzie chamferem ale jakoś mi to nie wychodzi ponieważ w niektórych miejscach mam gęstą siatkę i nierówno mi ścina krawędzie, jak je równo potraktować chamferem i zaokrąglić? Zaznaczam, że jest to koło zębate i mam z niego zrobićładne logo z wygładzonymi krawędziami (bez ostrych krawędzi). Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lepiej wymodeluj siatke low poly a potem meshsmooth. masz zdecydowanie za duzo podzialow przy lukach. 3-4 segmenty na łuk i MS

Napisano
  • Autor

Dzięki Robertus- zmniejszyłem liczbę węzłów w corelowym rysunku, po imporcie wytłoczyłem kształt i zchamferowałem. Wyszło tak jak wyszło tyl;ko jeszcze pasuje to ładnie zaokrąglić bo będzie widać krawędzie, nałorzyłem MS i wyszło coś takiego jak na zdjęciu lekka kiszka tylko jak to zmienić?

Napisano

kurcze, o tym zapomnialem :) pisze o MS a widze siatke ze screena. jesli gora obiektu niema podzialow i jest jednym polygonem to MS daje wlasnie takie rezultaty.

 

troche ci zamieszalem wczesniej jednak siatke i tak miales za gesta :)

nigdy sie z tym efektem MS nie uporalem ale takie detale robie wytlaczajac spline modyfikatorem 'bevel' z wygladzeniem (w modyfikatorze).

 

albo .. mod. 'extrude' z kilkoma podzialami. potem mod. 'edit poly' i edytuje poszczegolne podzialy przy pomocy skalowania, recznie robiac bevel.

 

jesli ktos ma na to sposob to przylaczam sie do pytania :)

 

ps. nie probowalem ale gdzies widzialem ze mozna zrobic cos podobnego poprzez 'smoothing groups' w MS

 

 

EDIT: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384 - zobacz to

Napisano
  • Autor

Dzięki, więc poczekajmy na kogoś kto sie na wygładzaniu i zaokrąglaniu zna lepiej od nas, może ktoś pomoze?

Napisano

daj górny poligon do innej smoothing grupy, a w meshsmoothu włącz "by smoothing group" albo jakoś tak.

(smoothing grupy to taka tablica cyferek w edit poly, wybierasz wszystkie poligony, wsadzasz je do grupy 1, potem wybierasz dolny i górny poligon, wyłączasz grupę 1 i dajesz do grupy 2)

Napisano
  • Autor

Dzięki wam za pomoc , pobawię się tymi opcjami poćwiczę a napewno coś mi się uda zrobic.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:)

Napisano

a więc to wygląda tak. Meshsmoothy wygładzają poligony.

 

Na górze masz całą tą obręcz jako 1 poly, z 50 vertexami.. Wygładzania uwielbiają 4kątne poligony

dlatego podziel ten górny poligon i niepowinno być problmów dalszych.

Zrób to z Editable poly-> Edge Selection -> Create klikając na przeciwległe siebie wertexy

Napisano
  • Autor

Jeszcze raz wam dziękuje a wyszło mi tak jak na zdjęciu, efekt zadawalający:) tak jak mi radziliście podzieliłem tą górną część i dodałem MS i działa:)

 

Wielkie dzięki hej

 

Cruzh3r dokladnie zrobilem to tak jak narysowałeś hej

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.