Roszondas Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Witam To moja pierwsza postać z normal mapą. Modeling skończony, jestem w fazie teksturowania. C&C mile widziane :) 2298 tri
andy12 Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Fajny przyjemniaczek, mógłbyś dużo poly zaoszczędzić na prostych płaszczyznach zwłaszcza na nogach.
BLADE Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 masa niepotrzebnych trójkątów.... i nie uznałbym modelingu za skończony...
Tomala Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Tułów i głowa mi sie podobają tylko łapki jakieś takie bez wyraźnego kciuka.
Ardeni Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 oj ta siatka, tyyyle trójkątów że aż sie w głowie zakręca :)
Roszondas Napisano 14 Sierpień 2007 Autor Napisano 14 Sierpień 2007 dzięki za komenty dam widok poly, wcale nie ma tak duzo trójkątów, a niektórych miejscach celowo jest zagęszczona siatka ponieważ potem będę go animował
Cruzh3r Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 2300 trisów n/c pobawiłeś się zbrushem ale zamiast dac detal na normalach dales jakąś fakturkę z żyłami. Detal = jakies mięśnie itp. bo teraz to wygląda jak z meshsmoothem + bumpmapa maksowa. zrob drugi model zmiesc to samo w 150 trisach, i zrob projekcje. Zagęszczenia daj na łokciach i kolanach.
Roszondas Napisano 14 Sierpień 2007 Autor Napisano 14 Sierpień 2007 mówisz jak by 2300 to by bylo hi-poly :o (twarz musi mieć jakiś kształt) nie wiem co jest złego w żyłach i małej fakturze na normalu, rozumiem ze mozna dać to w bumpie, ale tak jest wygodnie, po za tym robiłem zgodnie z videotutkami Klicka, wydaje mi się ten sposób jest good, na pewno sposób o którym mówisz jest dużo lepszy , ale nie wiem dlaczego ten jest według Ciebie beznadziejny 150 tri to bardzo mizernie - twarz to chyba będzie box Dzięki, pozdrawiam
Kuba Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Specyficzny ten goblin :) Może następnym razem postaraj się nadać więcej kształtu samymi poligonami, a normal zostaw dla detali
Roszondas Napisano 14 Sierpień 2007 Autor Napisano 14 Sierpień 2007 Maly update zrobiłem tex (ze stopami musze popracować bo sie wszytko tam skopało) i wywaliłem niepotrzebne tri teraz ma 1894 Ale postaram się zrobić z 150 tri - niezłe wyzwanie :D Ale wydaje mi sie że Cruzh3r miałeś na myśli 1500 ;) - teraz zajarzyłem EDIT Palce też będą się zginać stąd tyle tam poly
Roszondas Napisano 16 Sierpień 2007 Autor Napisano 16 Sierpień 2007 Pewnie głupie pytanie ale jak mówiłem to mój pierwszy obiekt z normalem a więc: Jak wyrenderować obiekt z normal mapą ?? :) EDIT Potrzebuje takie coś : http://developer.nvidia.com/object/cg_toolkit_1_1.html ??
Ardeni Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 do slotu bump możesz wsadzić materiał typu normalbump, a tam juz zapakujesz texturkę i będzie git :)
Roszondas Napisano 16 Sierpień 2007 Autor Napisano 16 Sierpień 2007 a dzięki super :) postać już zrigowana i pierwsza anima gotowa :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się