Napisano 14 Sierpień 200717 l Witam To moja pierwsza postać z normal mapą. Modeling skończony, jestem w fazie teksturowania. C&C mile widziane :) 2298 tri
Napisano 14 Sierpień 200717 l Fajny przyjemniaczek, mógłbyś dużo poly zaoszczędzić na prostych płaszczyznach zwłaszcza na nogach.
Napisano 14 Sierpień 200717 l masa niepotrzebnych trójkątów.... i nie uznałbym modelingu za skończony...
Napisano 14 Sierpień 200717 l Tułów i głowa mi sie podobają tylko łapki jakieś takie bez wyraźnego kciuka.
Napisano 14 Sierpień 200717 l Autor dzięki za komenty dam widok poly, wcale nie ma tak duzo trójkątów, a niektórych miejscach celowo jest zagęszczona siatka ponieważ potem będę go animował
Napisano 14 Sierpień 200717 l 2300 trisów n/c pobawiłeś się zbrushem ale zamiast dac detal na normalach dales jakąś fakturkę z żyłami. Detal = jakies mięśnie itp. bo teraz to wygląda jak z meshsmoothem + bumpmapa maksowa. zrob drugi model zmiesc to samo w 150 trisach, i zrob projekcje. Zagęszczenia daj na łokciach i kolanach.
Napisano 14 Sierpień 200717 l Autor mówisz jak by 2300 to by bylo hi-poly :o (twarz musi mieć jakiś kształt) nie wiem co jest złego w żyłach i małej fakturze na normalu, rozumiem ze mozna dać to w bumpie, ale tak jest wygodnie, po za tym robiłem zgodnie z videotutkami Klicka, wydaje mi się ten sposób jest good, na pewno sposób o którym mówisz jest dużo lepszy , ale nie wiem dlaczego ten jest według Ciebie beznadziejny 150 tri to bardzo mizernie - twarz to chyba będzie box Dzięki, pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 200717 l Specyficzny ten goblin :) Może następnym razem postaraj się nadać więcej kształtu samymi poligonami, a normal zostaw dla detali
Napisano 14 Sierpień 200717 l Autor Maly update zrobiłem tex (ze stopami musze popracować bo sie wszytko tam skopało) i wywaliłem niepotrzebne tri teraz ma 1894 Ale postaram się zrobić z 150 tri - niezłe wyzwanie :D Ale wydaje mi sie że Cruzh3r miałeś na myśli 1500 ;) - teraz zajarzyłem EDIT Palce też będą się zginać stąd tyle tam poly
Napisano 16 Sierpień 200717 l Autor Pewnie głupie pytanie ale jak mówiłem to mój pierwszy obiekt z normalem a więc: Jak wyrenderować obiekt z normal mapą ?? :) EDIT Potrzebuje takie coś : http://developer.nvidia.com/object/cg_toolkit_1_1.html ??
Napisano 16 Sierpień 200717 l do slotu bump możesz wsadzić materiał typu normalbump, a tam juz zapakujesz texturkę i będzie git :)
Napisano 16 Sierpień 200717 l Autor a dzięki super :) postać już zrigowana i pierwsza anima gotowa :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto