Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

To moja pierwsza postać z normal mapą.

Modeling skończony, jestem w fazie teksturowania.

C&C mile widziane :)

 

2298 tri

b2e72ededdacbcd3.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny przyjemniaczek, mógłbyś dużo poly zaoszczędzić na prostych płaszczyznach zwłaszcza na nogach.

Napisano

masa niepotrzebnych trójkątów.... i nie uznałbym modelingu za skończony...

Napisano

Tułów i głowa mi sie podobają tylko łapki jakieś takie bez wyraźnego kciuka.

Napisano
  • Autor

dzięki za komenty

dam widok poly, wcale nie ma tak duzo trójkątów, a niektórych miejscach celowo jest zagęszczona siatka ponieważ potem będę go animował

Napisano

2300 trisów n/c

pobawiłeś się zbrushem ale zamiast dac detal na normalach dales jakąś fakturkę z żyłami.

Detal = jakies mięśnie itp. bo teraz to wygląda jak z meshsmoothem + bumpmapa maksowa.

 

zrob drugi model zmiesc to samo w 150 trisach, i zrob projekcje. Zagęszczenia daj na łokciach i kolanach.

Napisano
  • Autor

mówisz jak by 2300 to by bylo hi-poly :o (twarz musi mieć jakiś kształt)

nie wiem co jest złego w żyłach i małej fakturze na normalu, rozumiem ze mozna dać to w bumpie, ale tak jest wygodnie, po za tym robiłem zgodnie z videotutkami Klicka, wydaje mi się ten sposób jest good, na pewno sposób o którym mówisz jest dużo lepszy , ale nie wiem dlaczego ten jest według Ciebie beznadziejny

 

150 tri to bardzo mizernie - twarz to chyba będzie box

 

Dzięki, pozdrawiam

Napisano

Specyficzny ten goblin :) Może następnym razem postaraj się nadać więcej kształtu samymi poligonami, a normal zostaw dla detali

Napisano
  • Autor

Maly update

zrobiłem tex (ze stopami musze popracować bo sie wszytko tam skopało)

i wywaliłem niepotrzebne tri

teraz ma 1894

 

45e0dd800a7855aa.jpg

dc6b822f04b918aa.jpg

 

Ale postaram się zrobić z 150 tri - niezłe wyzwanie :D

Ale wydaje mi sie że Cruzh3r miałeś na myśli 1500 ;) - teraz zajarzyłem

 

EDIT

Palce też będą się zginać stąd tyle tam poly

Napisano

do slotu bump możesz wsadzić materiał typu normalbump, a tam juz zapakujesz texturkę i będzie git :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności