Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

przenosze z "domowego przedszkola" takie ćwiczenie:

 

butelkaztelefonemjakbygbf1.jpg

 

1h 40min

To jest martwa natura (" to co mam na biurku"), praca jest oczywiście w toku,

tło też jest w planach;)

 

Jestem chetna do nauki nowych metod pracy w PSie:

 

Chciałabym wiedzieć na początek w jaki sposób można łatwo otrzymać półkoliste kształty, ja robie kolistm zaznaczeniem, i tam gdzie potrzebuje to jade brushem po brzegach, ale to lipna i nie zbyt satysfakconujaca metoda...w kształtach PSowych nie znalazłam tego co potrzebuję, a piórkiem to mi sie ręka trzęsie i nie wychodzi ładnie...

 

No a poza tym wszelka krytyka pracy, porady, itp całkiem na miejscu...:)

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nioo, ładnie, dobrze wyszło dobranie odcieni kolorków.

Napisano

Co do krągłości, to możesz popróbować zabaw ze ścieżką (narzędzie Pen i wybór trybu pracy na Path). Po prostu korzystasz z zalet krzywych beizier'a. Kiedy uzyskasz już żądaną krzywiznę wystarczy kliknąć prawym na ścieżce (nadal mając wybrane narzędzie Pen) i w menu kontekstowym powinnaś znaleźć Make Selection. Może to Ci trochę ułatwi, ale generalnie to chyba jednak trzeba się po prostu obyć z pracą na tablecie;)

Co do uzyskanego efektu jaki prezentujesz, to bardzo mi się podoba;)

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Mr Pank, RaVirr dzięki :)

mayk fenks, to było dla mnie spore wyzwanie...

Touch, dzięki, znam tą metodę, chodzi o to, żeby było szybko, jak na kartce, a tu lipa...może jeszcze coś jest? może są takie kształty? ja widziałam tylko elipsy parę odmian, czy coś w ten deseń...

maroński jak nie? a to Ty w czym robisz swoje dziełka? w paincie?;D dzieki, za komplement;) ps: To już nie jesteś Dr.Evil...;D?

 

ps: Dzięki wszystkim za komplementy, aż dziwnie sie czuje, tak nie swojo;p

A tak serio, chętnie tez wysłucham krytyki, jeśli coś, to walcie śmiało;)

Napisano
  • Autor

Dzięki, staram się odlajkowić;)...a opiszesz dokładniej? bo na razie nie za bałdzo orientuję się w którym miejscu...

Napisano
  • Autor

motyla noga! Znów zabrakło czasu na "apgrejt";)...

 

ps:grass mnie też susi, tylko przed nocą;) więc zostawiam was z moją buteleczką, a sama lecę po jakieś puszeczki lub kufeli ;)

Napisano

Rysunek w PS hmm... mimo paru przydatnych rzeczy to jakoś nie mogę sie przekonać do tego, ale jak widać na forum, niektórzy potrafią wymiatać w tym :P

 

PS: (ps a nie ps:D) z puszki to już nie to samo :P

Napisano
  • Autor

Designer79 dzięki, do wymiatania jeszcze mi dużo brakuje;) a Ty to nie robisz w PS-ku tych swoich pracek?

 

...........................

 

A takie baardzo szybkie i wstawienie obiektów w czas i przestrzeń, żebyście mieli wieksze rozeznanie, co krytykujecie ;) :

 

 

 

butelkaztelefonemjakbygdr0.jpg

 

jeszcze tam nic nie ma, nawet "powietrza" brakuje;) perspektywa się chyba sypie i takie tam, ale tak jak mówię, to tylko kanwa do działania :)

 

no i kolejne pytanko sie mi nasunęło:

jak się unika czerni;D

zaraz z tej szarości pewnie mi wyjdzie mnustwo czarnego cienia, a wiadomo, że tego właśnie trza unikać, na tomiast kolory bliskie czerni- bardzo ciemne zielenie, granaty, też w końcu chorubcia wyglądają jak czerń przez ten ****** ***** ***** "efekt Mecha" (czyli jasne, przy jaśniejszym, zawsze wygląda jak ciemne...)

Napisano

No i mówiłem że dorabianie tła na końcu to bardzo zły pomysł:> Czerni się unika... niestosując jej poprostu:)

Naprawdę lepiej popróbuj ze szkicami zamiast siedzieć i dłubać jedną prackę, szkic zajmie ci 20min a efekty ich robienia dostrzeżesz bardzo szybko.

 

PS po za gotowymi kształtami ma narzędzie Pen. którym możesz robić wszelakie dowolne.

Napisano
  • Autor
No i mówiłem że dorabianie tła na końcu to bardzo zły pomysł:>...

 

Tak wiem, ale grafik musi umieć poradzić sobie w takiej sytuacji, było zrobione oddzielnie, ale szkoda mi marnować tej butelki- to nie o to chodzi,że się namachałam-bo O dziwo! nie, ale wyszedł miły efekt i chce by czemuś służył...

a więc traktujmy to jako ćwiczonko dorabiania tła do reszty oraz nowych metod tworzenia grafiki...

chętnie się dowiem, w jaki sposób można przedstawić drobnoziarnisty kurz leżący na powierzchni- najbardziej chodzi mi o brush i jego ustawienia...

 

A tu szypik Upek:

 

butelkaztelefonemrozmiaqs1.jpg

butelkaztelefonemrozmiaqs1.ef4a51717d.jpg

 

Mówta krytykujta, jak chceta to overpaintujta czy co tam chceta, byle debilek po drugiej stronie monitorka zakumał o co chodzi w digitalu, i żeby doszło do tej pustej łepetynki parę waszych cennych uwag;D

Napisano

Chodzi mnie o to że jak zaczniesz skupiać się na całości od razu to z czasem i elementy będziesz potrafiła do kupy złożyć a teraz bez tego doświadczenia z walką z ogółem to możesz się tak bawić kręcąc się w kółko. Do butelki zawsze możesz wrócić, ona się nigdzie nie wybiera:)

Perspektywa leży. tło widziane jest bardziej z góry niż dno butelki.

Co do kurzu na powierzchni. Żadnych specjalnych brushy - okrąglak ci wystarczy. To co sprawia że widzisz ten kurz to to że powoduje matowienie powierzchni, wyszarza ją, bardziej rozprasza światło osiadając na tych partiach przedmiotu widocznych od góry. A więc - zakurzone fragmenty butelki są jaśniejsze i mniej odbijają, telefon jest ciemniejszy a ciemne powierzchnie jaśniejsze etc.

 

2005700774119913626_th.jpg

 

2001981833094748113_th.jpg

Napisano
  • Autor

Teraz po Twojej podmalówce, to Ci wierzę;D

że się odezwę kolowalnie- ja pitolę, jaka ja ślepa byłam!

no to teraz widzę,że muszę inaczej działać..innymi słowy nawróciłeś błądzącą owieczkę;)

To tera jadymy z nowymi produktami...;) ale jeśli coś, to czekam na kolejne wskazówki w sprawie tego badziewia;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności