Ania Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Mam taki problem. Jak w Action Editor kopiuję key i przesuwam go na inną klatkę na której już jakiś key był, to zamiast go zastąpić, one oba tam zostają. Przez to animacja w tym miejscu skacze. W IPO Curve Editor widać, że na tym framie sa oba keye jeden nad drugim, połączone pionową kreską. Jestem pewna że są dokładnie na tym samym framie a nie jakoś blisko siebie, ponieważ przesuwam je z naciśniętym ctrl. Jak temu zaradzić? Chcę żeby key przesunięty w jakieś miejsce zastąpił starego, żeby nie zostawały oba.
sanki Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 a usuniecie starego recznie nie daje rady ?? czy moze cos nie do konca rozumiem
Ania Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 usunięcie starego ręcznie jest opcją, tylko że jest to trochę niewygodne, bo mam ich dużo.
sanki Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 obrazek mnie zmylil ;) jest cos takiego jak join i tam mozesz wybrac selected doubles, z tymze on jedynie usrednia wartosc, nie rozstrzygajac ktory z dwoch werteksow jest tym lepszym
Ania Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 wlasnie ten join też już znalazłam, tylko że przez to uśrednianie wszystko się miesza, więc lepiej ręcznie usuwać bałagan. mi chodzi bardziej o to jak tego w przyszłości unikać, miałam nadzieję że jest taka opcja żeby to ustawić wprzód (powiedziano mi że w mayi taka opcja jest).
masater Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Polecam zgłosić błąd do developerów blendera a pewnie zaraz ktoś się tym zajmie, dużo problemów i błędów nie jest poprawianych tylko dlatego, że użytkownicy nie chcą ich zgłaszać, a developperzy poprostu o nich nie wiedzą.
BLADE Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 biorąc pod uwage możliwosci softu ciezko jest im smaym wszystko sprawdzić. blender sie rozwija,.. ale potrzebna jest pomoc społecznosci.nie zajmuje sie animacją wiec nie wiem co i jak. raczej wszystko zmierza w dobrym kierunku... tylko w nowym blenderze miala byc zmiana interfeksu.. a tu widze tylko poprawianie bugów... troszke to zalatuje ignorancją... ale to szczegół bo soft i tak jest super. Aniu w animacji nie siedze wiec sie nei znam ale powodzenia zycze :) edit: kusiła mnie animacja... ale rig mi nie szedł wiec sobie podarowałem, zreszą mam prace mgr na karku wiec ciezko z czasem
Ania Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 No więc zgłosiłam to do bug trackera i tam mi ktoś napisał że w SVN już to jest naprawione. Co to jest SVN?
SYmek Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 SVN - Subversion - system pomagający programistom zarządzać wersjami aplikacji. Działa także zdalnie, przez interent. Dzięki niemu masz dostęp do nowych wersji Blendera, także tych jeszcze nie wydanych. W repozytorium SVN znajdziesz po prostu kod, na którym się właśnie pracuje. Tylko będziesz musiała go sobie skompilować.... to bywa trudne. Potrzebujesz klienta SVN - jest sporo darmowych na sieci. Ale jak mówię, tam są źródła, które trzeba najpierw skompilować (chyba, że ktoś robi buildy i umieszcza je w SVN, trzeba by sprawdzić). pozdr., skk
mallow Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 skoro już poprawili, to możliwe, że w nowej wersji będzie działać OK. a nowa wersja to powinna się na dniach ukazać. @Blade: To nie tak. Ta wersja z konfigurowalnym interfejsem (np skróty klawiatury) ma być za parę miesięcy. Nic się nie zmieniło. Po prostu teraz wyjdzie dodatkowo wersja z poprawionymi błędami. Nie zamiast tamtej.
Rekomendowane odpowiedzi