Napisano 21 Sierpień 200717 l Mam taki problem. Jak w Action Editor kopiuję key i przesuwam go na inną klatkę na której już jakiś key był, to zamiast go zastąpić, one oba tam zostają. Przez to animacja w tym miejscu skacze. W IPO Curve Editor widać, że na tym framie sa oba keye jeden nad drugim, połączone pionową kreską. Jestem pewna że są dokładnie na tym samym framie a nie jakoś blisko siebie, ponieważ przesuwam je z naciśniętym ctrl. Jak temu zaradzić? Chcę żeby key przesunięty w jakieś miejsce zastąpił starego, żeby nie zostawały oba.
Napisano 21 Sierpień 200717 l a usuniecie starego recznie nie daje rady ?? czy moze cos nie do konca rozumiem
Napisano 21 Sierpień 200717 l Autor usunięcie starego ręcznie jest opcją, tylko że jest to trochę niewygodne, bo mam ich dużo.
Napisano 21 Sierpień 200717 l obrazek mnie zmylil ;) jest cos takiego jak join i tam mozesz wybrac selected doubles, z tymze on jedynie usrednia wartosc, nie rozstrzygajac ktory z dwoch werteksow jest tym lepszym
Napisano 21 Sierpień 200717 l Autor wlasnie ten join też już znalazłam, tylko że przez to uśrednianie wszystko się miesza, więc lepiej ręcznie usuwać bałagan. mi chodzi bardziej o to jak tego w przyszłości unikać, miałam nadzieję że jest taka opcja żeby to ustawić wprzód (powiedziano mi że w mayi taka opcja jest).
Napisano 21 Sierpień 200717 l Polecam zgłosić błąd do developerów blendera a pewnie zaraz ktoś się tym zajmie, dużo problemów i błędów nie jest poprawianych tylko dlatego, że użytkownicy nie chcą ich zgłaszać, a developperzy poprostu o nich nie wiedzą.
Napisano 21 Sierpień 200717 l biorąc pod uwage możliwosci softu ciezko jest im smaym wszystko sprawdzić. blender sie rozwija,.. ale potrzebna jest pomoc społecznosci.nie zajmuje sie animacją wiec nie wiem co i jak. raczej wszystko zmierza w dobrym kierunku... tylko w nowym blenderze miala byc zmiana interfeksu.. a tu widze tylko poprawianie bugów... troszke to zalatuje ignorancją... ale to szczegół bo soft i tak jest super. Aniu w animacji nie siedze wiec sie nei znam ale powodzenia zycze :) edit: kusiła mnie animacja... ale rig mi nie szedł wiec sobie podarowałem, zreszą mam prace mgr na karku wiec ciezko z czasem
Napisano 22 Sierpień 200717 l Autor No więc zgłosiłam to do bug trackera i tam mi ktoś napisał że w SVN już to jest naprawione. Co to jest SVN?
Napisano 22 Sierpień 200717 l SVN - Subversion - system pomagający programistom zarządzać wersjami aplikacji. Działa także zdalnie, przez interent. Dzięki niemu masz dostęp do nowych wersji Blendera, także tych jeszcze nie wydanych. W repozytorium SVN znajdziesz po prostu kod, na którym się właśnie pracuje. Tylko będziesz musiała go sobie skompilować.... to bywa trudne. Potrzebujesz klienta SVN - jest sporo darmowych na sieci. Ale jak mówię, tam są źródła, które trzeba najpierw skompilować (chyba, że ktoś robi buildy i umieszcza je w SVN, trzeba by sprawdzić). pozdr., skk
Napisano 30 Sierpień 200717 l skoro już poprawili, to możliwe, że w nowej wersji będzie działać OK. a nowa wersja to powinna się na dniach ukazać. @Blade: To nie tak. Ta wersja z konfigurowalnym interfejsem (np skróty klawiatury) ma być za parę miesięcy. Nic się nie zmieniło. Po prostu teraz wyjdzie dodatkowo wersja z poprawionymi błędami. Nie zamiast tamtej.