gekkor Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Witam Moze ktos potrafi pomoc? Podczas renderingu (Mental Ray)pozostaja czarne plamy na renderze. Jakby nie wyrenderowane plamy. A smieszne jest to ze pojawily sie nagle i nie moge sie ich pozbyc. JEsli ktos mial taki sam problem i jakos sibie z tym poradzil prosze o pomoc. Gekko
Coruscant Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Coś się dziś wszystkim zebrało na umieszczanie tematów byle gdzie. A co do tego błędu to napewno masz jakieś niezweldowane vertexy.
artur728 Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Ale ten temat zaczołeś w złym miejscu. Przenieś go do działu Rendering Mental Ray.
gekkor Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 Przepraszam ze tak moze nie w tym miejscu ale naprawde potrzebuje pomocy a tamte tematy nie wiele osob jednak oglada. A uscislajac to sa to miejsca poprostu niewyrenderowane nie chodzi o jakis blad,I dzieki za pomoc!
peteRlo Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 Tak zwany "not a value" problem. Czasem się to ludziom zdarza. Przyczyn może być od groma. O ile wiem, nie zostały one konkretnie zaadresowane. Zasadniczo chodzi o to, że gdzieś w procesie liczenia koloru piksela jakaś wartość została pomnożona przez zero, a wynik takiej operacji dla MR nie istnieje, co skutkuje czarnym pikselem. Raz coś takiego mi się przydarzyło. Jak dobrze pamiętam, to problem polegał chyba na tym, że jedna czy dwie tekstury miały trohę mniejszą rozdzielczość od tej, na jakiej występowały na renderze. Pozatym pojawiało się to po uaktywnieniu FG, a sam podgląd FG był częściowo czarny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się