Skocz do zawartości

postac 3d: Mutant


Brolias

Rekomendowane odpowiedzi

Zamiast łazika robie se Mutanta teraz . Niestety zgubilem pliki do pojazdu(chyba skasowalem sam nei wiem). No to tylee zrobilem narazie.I od razu mam pytanie. Jak zrobic w sytuacji gdy wszystkie obiekty sa poloczone(jak tutaj) by np glowa miala meshsmooth iter.2 a cialo 1? bo to ma po 2

polowka.jpg

zabia.jpg

 

tyl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

do szyji sie dorobi jeszcze jakies zylki albo cos w tym stylu. a jesli chodzi ci o wielkosc to jest dobra tzn taka byla w moim zamiarze. a co do uszyu to nie ze wrosly(chociaz mzoe) tylko one sa puste. tez bede musial dorobioc jakies grudki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompletnie nie moge CIe zrozumiec...

ucz sie na jednym modelu, skoncz go, trenuj, uszczegolniaj, staraj sie o najwierniejsze odwzorowanie z rzeczywistosci, kombinuje, a nie tworz tysiace modeli ktore nie reprezentuja zadnego poziomu, z wszystkich Twoich modeli mozna sie dowiedziec, ze wiesz gdzie jest Box, Sphere i Meshsmoth, no i edit poly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, jaki kosmos :P... propopnuje hmm...

najpierw tak, ta szyja jezeli ma byc taka jak u dinozaura - zrob mu tez szyje przy brodzie... rece nie sa prostokatne z przodu, klata powinna miec te miesnie skierowane w dol - w koncu grawitacja dziala. chyba najsensowniejsza jest glowa, chociaz tam tez ksztal czaski nie taki, i nos za splaszczony(?)... no ale, proponuje popracowac, a potem pokazywac :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca mi sie niepodoba (nie mowie ze ja zrobie lepiej(moze??):))chlop powinien pracowac powoli z glowa a nie robic jak najszybciej zeby byl efekt (niezawsze najladniejszy) mam tak samo robilem pierwszy samochod jakos wygladal i chcialem skonczyc go jak najszybciej i wyszedl moze nie idealnie(byl \"strasznie\" krzywy)powinines pracowac bardzo!!! powoli (\"spiesz sie powoli\") ale ogolnie to pracuj dalej :):) trzymam kciuki

nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech. poproscie kogos niech mi dopisze quick shit modeler (zart). A ucze sie modelowania nie na jednym wlasnie modelu ze skrobie i skrobie i wiecej trace zasu ktory gdzie indziej moge wykorzystac.narazie chce troszke odetchnac od ryycerza. wszystkie miescnie do poprawy beda slzy. teraz biore troszke doksztalcam glowe . a co do szyji przy brodzie ton niebzyt mi sie tak podoba.nos juz troszke podreperowalem.a co do czaski czytaj topic postac 3d: mutant. czyli zdeformowany zdeka ma byc. a do postu beepera . wiem takze gdzie jest object cylinder i spline :d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż nie wiem co napisać. Nie zniechęcaj się, ale ten model nie wyszedł ci za dobrze. W zasadzie to jest on na mniej więcej takim samym poziomie co pozostałe, czyli na raczej niskim. Nie jest to oczywiście wina tego, że nie potrafisz zrobić tego lepiej. Jak tak dalej będziesz pracować, to niczego się nie nauczysz. Podnieś sobie w końcu poprzeczkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porownujac do rycerza to umiesz kozystac z sphere jeszcze, bo wiekszych roznic nie ma...

porownaj swoja prace do innych modelujacych ludzie, albo postacie i zobacz jak ma wygladac siatka, na polaczeniu 2 spherow sie nie konczy modelowanie ramienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktos tak mowil? :)

2 sfery :P

ale to nie jest istotne, istotne jest to ze zalewasz forum pracami nic nie wnoszacymi, dla nas, a szczegolnie dla CIebie, przyjmij krytyke i skup sie na jednym mocnym projekcie a CI sie to zwroci przy nastepnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrrr. Beeper to sfera i cylinder :D zeby nie bylo ze nic nie robie to zrobilem pierwsze poprawki glowy. jeszcze duzo roboty zanim wezme sie za tulow by poprawic.A te tutorialki zaraz obejrze.Mam nadzieje ze sie z nich naucze czegos ciekawego

 

probka.jpg

probka2.jpg

probka3.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.highend3d.com/global/tutorials/subdmodel/ no tutaj jeszcze jeden taki ogolny ale b wg mnie sie przydaje do rozplanowania i zobaczenia jak sie modeluje postac.

 

http://www.fineart.sk/ masz tutaj refki b dobre mozna wykorzystac :D

 

Ale musze przyznac ze ten tutek joanny darc jest super jak dla mnie czyli dla czlowieka ktory uzywa maxa od ponad tygodnia bo pomogl mi duzo rzeczy zrozumiec jak w krotkim czasie mozna naprawde ciekawe efekty zrobic tylko bajrera jest twoja wyobraznia ;]

 

Tzn co do mutanta to sie moze tylko tyle moge wypowiedziec ze chyba Brolias niedokonca zrozumial polymodeling w 3ds.

 

BTW tam wczesniej napisal Brolias ze nieuzywa extrude tylko bevel, a ja mam pytanie do kogos kto sie na tym zna czy jest jakas inna roznica oprocz tego ze przy bevel mozesz sobie zwiekszyc lub zmiejszyc wierzcholem odrazu? czy jakos inaczej to pozniej jest widziane przez meshsmootha, bo ostatnio na forum 3dtotal wyczytalem ze zeby uzywac messmootha trzeba miec czteroboki a nie trzyboki jako poligony, i wtedy duzo lepiej max robi meshsmootha, niewiem na ile to jest prawda ;]

 

Pozdr

Hexon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności