Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio rozpoczęłem robić tutorial ze strony 3dtotal.com, "Modeling cartoon duck" ( free stuff -> tutorials -> drugi od góry ), efekt autora tutoriala był baaardzo ładny, w sam raz do mnie na ściane. Oczywiście wzięcie tamtego rendera i podpisania swoim imeniem nie wchodziło w rachubę bo plagiat to jedna z najgorszych rzeczy na swiecie. Jestem raczej laikiem w takich sprawach, ale spróbowałem zrobić. Idzie mi całkiem nieźle, ale po nadaniu modyfikatora symmetry jest bardzo wyrazna linia, gdzie konczy sie jedna a zaczyna druga połówka kaczki. Jest jakiś prosty sposób na wygładzenie ich? Oto screen:

http://img362.imageshack.us/img362/1339/s1dr4.jpg

W załączniku daję jeszcze jeden screen, wraz z wyraznymi liniami splajnów, jakby ktoś potrzebował wglądu ( modelowałem poprzez przypisanie Surface, Meshsmooth i Symmetry).

 

Pozdrawiam, Bielo.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niemam przed soba maxa ale w 'symmetry' jest parametr 'treshold' jesli dobrze pamietam, sproboj. wazne jest tez zeby skrajne polygony na laczeniu byly jak najbardziej rownolegle.

 

sproboj tez przemiescici symmetry pod i ponad MS. zobacz efekty

Napisano
  • Autor

Poeksperymentowalem z MS pod symmetry i odwrotnie, rzeczywiscie gdy MS jest powyżej to nie ma problemu z tą linią, za to pojawia się problem że wygląda jakby była cała pomarszczona.

Napisano

moze MS sie gubi przy surface. sproboj nadac po surface 'edit poly' zweldowac srodkowe wierzcholki i potem MS/Sym

Napisano
  • Autor

Na moje nieszczęście po sym vertexy automatycznie się weldują. Ale przekonwertowalem na edit poly, nadalem symmetry i MS, wciaz to samo. Chociaż wydaje mi się że jest lepiej.

 

@EDIT: Drobny remake, troszeczkę makijażu i pomogło ;) Dziękuję Ci bardzo za miłą pomoc!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności