Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem:

92665602tu1.jpg

 

box na pierwszym planie to przezroczyste szło, które ma odbicia, a drugi box to materiał nieprzezroczysty również z odbiciami. I tu się pojawia problem. W zakładce enviroment w slocie reflection/refraction enviroment override znajduje się vraysky. Jak widać szło w tym momencie jest nieprzezroczyste.

 

91709134zp2.jpg

 

w drugim przypadku kiedy dodatkowo do slotu refraction enviroment override wrzucam bitmape tą samą co w enviroment to szkło jest przezroczyste, ale w miejscu gdzie nakładają się 2 odbijające powierzchnie box nieprzezroczysty zachowuje się jak szkło.

 

Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Próbowałem już na różne sposoby i męczę się z tym już jakiś czas.

 

ps.tło na planie odpada, ponieważ nie da się wtedy zrobić cieni na tle (matte object)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tam sie na tym nie znam, ale dziwne jest dla mnie czmu np widac boxa bialego, a nie widac juz ciebia od niego przez to szklo!:) i na 1szym obrazku szklo jest przezrobczyste na drugim zas odbija envoiment taki sam jak masz z tylu, dlatego wydaje ci sie ze oba sa przezroczyste!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności