pioootras Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Mam taki problem: box na pierwszym planie to przezroczyste szło, które ma odbicia, a drugi box to materiał nieprzezroczysty również z odbiciami. I tu się pojawia problem. W zakładce enviroment w slocie reflection/refraction enviroment override znajduje się vraysky. Jak widać szło w tym momencie jest nieprzezroczyste. w drugim przypadku kiedy dodatkowo do slotu refraction enviroment override wrzucam bitmape tą samą co w enviroment to szkło jest przezroczyste, ale w miejscu gdzie nakładają się 2 odbijające powierzchnie box nieprzezroczysty zachowuje się jak szkło. Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Próbowałem już na różne sposoby i męczę się z tym już jakiś czas. ps.tło na planie odpada, ponieważ nie da się wtedy zrobić cieni na tle (matte object)
mirach Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 W 2 przydpaku szkło odbija ci enviroment, działa jak lustro. Jak w enviro masz plaską bitmate to to właśnie tak wygląda.
SoAd Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 do slotu environment w materiale mozesz wrzucic ta sama mapke, tylko ustawic rodzaj na spherical powinno dzialac
Bruneq Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 ja tam sie na tym nie znam, ale dziwne jest dla mnie czmu np widac boxa bialego, a nie widac juz ciebia od niego przez to szklo!:) i na 1szym obrazku szklo jest przezrobczyste na drugim zas odbija envoiment taki sam jak masz z tylu, dlatego wydaje ci sie ze oba sa przezroczyste!
pioootras Napisano 24 Sierpień 2007 Autor Napisano 24 Sierpień 2007 SoAd: nie ma wielkiej różnicy i faktycznie cienia też nie widać
mirach Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 A sproboj wywalić ze szkła odbicia i zostaw samą refrakcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się