Napisano 24 Sierpień 200717 l Mam taki problem: box na pierwszym planie to przezroczyste szło, które ma odbicia, a drugi box to materiał nieprzezroczysty również z odbiciami. I tu się pojawia problem. W zakładce enviroment w slocie reflection/refraction enviroment override znajduje się vraysky. Jak widać szło w tym momencie jest nieprzezroczyste. w drugim przypadku kiedy dodatkowo do slotu refraction enviroment override wrzucam bitmape tą samą co w enviroment to szkło jest przezroczyste, ale w miejscu gdzie nakładają się 2 odbijające powierzchnie box nieprzezroczysty zachowuje się jak szkło. Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Próbowałem już na różne sposoby i męczę się z tym już jakiś czas. ps.tło na planie odpada, ponieważ nie da się wtedy zrobić cieni na tle (matte object)
Napisano 24 Sierpień 200717 l W 2 przydpaku szkło odbija ci enviroment, działa jak lustro. Jak w enviro masz plaską bitmate to to właśnie tak wygląda.
Napisano 24 Sierpień 200717 l do slotu environment w materiale mozesz wrzucic ta sama mapke, tylko ustawic rodzaj na spherical powinno dzialac
Napisano 24 Sierpień 200717 l ja tam sie na tym nie znam, ale dziwne jest dla mnie czmu np widac boxa bialego, a nie widac juz ciebia od niego przez to szklo!:) i na 1szym obrazku szklo jest przezrobczyste na drugim zas odbija envoiment taki sam jak masz z tylu, dlatego wydaje ci sie ze oba sa przezroczyste!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto