Temporal Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Mam nastepujacy problem: wymodelowalem sobie stworka, zeskinowalem i pozniej doszedlem do wniosku ze przydaloby sie kilka nowych edgow i teraz szlag mnie trafia bo jak wejde na edycje poly i lekko zmienie to juz skin nie dziala i trzeba od nowa przeciez to bezsens :/ Da sie cos na to poradzic?:>
Master Kiełbaster Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 przejdź na XSI... teoretycznie jeśli zeskinowałeś za pomocą kopert to nie powinno się popsuć chiba...
Temporal Napisano 25 Sierpień 2007 Autor Napisano 25 Sierpień 2007 teoretycznie?:> a jak ustawialem manualnie wagi dla vertexow to bedzie jeszcze dzialac?:>
szczery Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 musisz zaznaczyć wszystkie poly i wrócić wyżej do Skin
Temporal Napisano 25 Sierpień 2007 Autor Napisano 25 Sierpień 2007 to i tak duzo nie pomaga bo wszystko sie psuje heh co za shit :/
Master Kiełbaster Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 jak zrobiłeś wagi to musisz jechać od początku :*
Ania Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 czy próbowałeś zamiast schodzić w dół do poly, dodać nowe edit poly nad skinem, potem skolapsować i dać nowy skin? (ale nie wiem czy zadziała, tylko taka sugestia, z unwrapem to działa ale z skinem może byc inaczej). też już się wkurzałam na maxowski skin (do tego stopnia że zmieniłam program), sknocili to niesamowicie.
Waldx Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Ja robie tak ze, jak mam zeskinowany juz model to wciskam żarówke przy skin zeby go wyłączyć, klikam Editable poly co jest pod skinem wyskakuje komunikat daje Yes, dodaje nowy modyfikator Editable poly wtedy są dwa i w tym dodanym modyfikuje co tam chce, puźniej prawym myszki na niego "collapse to" wciskam zarówke przy skin i wszystko działa. ps.Ania - jak doda sie nowe edit poly nad skina i da sie collapse to sie ten skin kasuje.
Temporal Napisano 25 Sierpień 2007 Autor Napisano 25 Sierpień 2007 sprawdze to Waldx btw dzieki wszystkim za zainteresowanie sie tym tematem
Bacry Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 jak bawisz się wagami vertexów to prawie zawsze modyfikator będzie źle działał jak w modyfikatorze pod nim zmienisz topologie siatki dodając vertexy. Zwyczajnie vertexy w większości przypadków zostaną przenumerowane, więc modyfikator nadrzędny, ktróy poukładał sobie to według nr vertexów się pogubi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się