Napisano 25 Sierpień 200717 l Mam nastepujacy problem: wymodelowalem sobie stworka, zeskinowalem i pozniej doszedlem do wniosku ze przydaloby sie kilka nowych edgow i teraz szlag mnie trafia bo jak wejde na edycje poly i lekko zmienie to juz skin nie dziala i trzeba od nowa przeciez to bezsens :/ Da sie cos na to poradzic?:>
Napisano 25 Sierpień 200717 l przejdź na XSI... teoretycznie jeśli zeskinowałeś za pomocą kopert to nie powinno się popsuć chiba...
Napisano 25 Sierpień 200717 l Autor teoretycznie?:> a jak ustawialem manualnie wagi dla vertexow to bedzie jeszcze dzialac?:>
Napisano 25 Sierpień 200717 l czy próbowałeś zamiast schodzić w dół do poly, dodać nowe edit poly nad skinem, potem skolapsować i dać nowy skin? (ale nie wiem czy zadziała, tylko taka sugestia, z unwrapem to działa ale z skinem może byc inaczej). też już się wkurzałam na maxowski skin (do tego stopnia że zmieniłam program), sknocili to niesamowicie.
Napisano 25 Sierpień 200717 l Ja robie tak ze, jak mam zeskinowany juz model to wciskam żarówke przy skin zeby go wyłączyć, klikam Editable poly co jest pod skinem wyskakuje komunikat daje Yes, dodaje nowy modyfikator Editable poly wtedy są dwa i w tym dodanym modyfikuje co tam chce, puźniej prawym myszki na niego "collapse to" wciskam zarówke przy skin i wszystko działa. ps.Ania - jak doda sie nowe edit poly nad skina i da sie collapse to sie ten skin kasuje.
Napisano 25 Sierpień 200717 l Autor sprawdze to Waldx btw dzieki wszystkim za zainteresowanie sie tym tematem
Napisano 25 Sierpień 200717 l jak bawisz się wagami vertexów to prawie zawsze modyfikator będzie źle działał jak w modyfikatorze pod nim zmienisz topologie siatki dodając vertexy. Zwyczajnie vertexy w większości przypadków zostaną przenumerowane, więc modyfikator nadrzędny, ktróy poukładał sobie to według nr vertexów się pogubi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto