Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym kontrolować obiekty editable poly przy pomocy zwykłego "line". Tak, aby przybierały kształt "line". W jaki sposób to uzyskać?

 

Np. Mam wymodelowany kabel. Chciałbym go trochę powyginać wyżej opisaną metodą.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do kabla, to chyba lepiej jest stworzyć kabel właśnie tylko za pomocą Spline.

 

Układasz sobie spline, jak tam sobie chcesz. Convert to Editable Spline > Zakładka Rendering > Włączasz wszystkie ptaszki - ustawiasz grubość no i masz kabel.

 

Ale wiadomo nie nie działa dla innego przekroju niż okrągły :)

Napisano

Modelowanie kabla mija sie z celem. Poprostu jak zrobisz line to w opcjach ustaw Rendering/enable in viewport. Masz z poziomu tamtej zakladki pelna kontrole wlacznie z mapowaniem

 

Pozdro.

Napisano

Ma Guu działa dla innych przekrojów jak okrągły. może być prostokąt) albo inny wielokąt (tu wybrać ilość ścianek w okręgu) :D a jak chce się już całkiem odjechany kształt to na splajna dać trzeba sweep modyfikator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności