Silaslogo Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Chciałbym kontrolować obiekty editable poly przy pomocy zwykłego "line". Tak, aby przybierały kształt "line". W jaki sposób to uzyskać? Np. Mam wymodelowany kabel. Chciałbym go trochę powyginać wyżej opisaną metodą.
MaGuu Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Co do kabla, to chyba lepiej jest stworzyć kabel właśnie tylko za pomocą Spline. Układasz sobie spline, jak tam sobie chcesz. Convert to Editable Spline > Zakładka Rendering > Włączasz wszystkie ptaszki - ustawiasz grubość no i masz kabel. Ale wiadomo nie nie działa dla innego przekroju niż okrągły :)
bartonfink Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Modelowanie kabla mija sie z celem. Poprostu jak zrobisz line to w opcjach ustaw Rendering/enable in viewport. Masz z poziomu tamtej zakladki pelna kontrole wlacznie z mapowaniem Pozdro.
Bacry Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Ma Guu działa dla innych przekrojów jak okrągły. może być prostokąt) albo inny wielokąt (tu wybrać ilość ścianek w okręgu) :D a jak chce się już całkiem odjechany kształt to na splajna dać trzeba sweep modyfikator.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się