Napisano 26 Sierpień 200717 l Chciałbym kontrolować obiekty editable poly przy pomocy zwykłego "line". Tak, aby przybierały kształt "line". W jaki sposób to uzyskać? Np. Mam wymodelowany kabel. Chciałbym go trochę powyginać wyżej opisaną metodą.
Napisano 26 Sierpień 200717 l Co do kabla, to chyba lepiej jest stworzyć kabel właśnie tylko za pomocą Spline. Układasz sobie spline, jak tam sobie chcesz. Convert to Editable Spline > Zakładka Rendering > Włączasz wszystkie ptaszki - ustawiasz grubość no i masz kabel. Ale wiadomo nie nie działa dla innego przekroju niż okrągły :)
Napisano 26 Sierpień 200717 l Modelowanie kabla mija sie z celem. Poprostu jak zrobisz line to w opcjach ustaw Rendering/enable in viewport. Masz z poziomu tamtej zakladki pelna kontrole wlacznie z mapowaniem Pozdro.
Napisano 26 Sierpień 200717 l Ma Guu działa dla innych przekrojów jak okrągły. może być prostokąt) albo inny wielokąt (tu wybrać ilość ścianek w okręgu) :D a jak chce się już całkiem odjechany kształt to na splajna dać trzeba sweep modyfikator.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto