Skocz do zawartości

obracanie sie zebatek


-l4-

Rekomendowane odpowiedzi

Siema jestem nowy ;p i przychodze z małym problemem mianowicie chodzi o obracanie sie zebatek podczas animacji. chodzi mi o to ze jak obracam jedna to w ruch wchodza wszystkie uzywam wire parameters (3ds max 8) ale nie mam pojecia jak zrobic czy wprowadzic wartosci zeby zebatki obracały sie w przeciwne strony i zeby mniejsza sie obracała szybciej od większej

jest mi to potrzebne to spotu reklamujacego logo zegarmistrza z gory wielkie dzieki i prosze o jak najszybsza odpowiedz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie znam się na mechanice za bardzo ale jak jedna zębatka i druga ma takie same zęby to ilość obrotów jednej względem drugiej jest zależna od obwodów tych zębatek bez zębów. Czyli jak obwód jednej to 20cm a drugiej 40cm to w czasie w którym ta większa wykona jeden pełny obrót ta druga wykona dwa obroty. Patrząc na obwody okręgów zębatek zanimuj je po prostu żeby się ząbki wpasowały i będzie git. Taka moja propozycja na szybko ale pewnie ktoś znajdzie lepszy sposób bo nie mogę teraz uruchomić maxa bo bym sprawdził jak z tym wire parameters zrobić żeby się jedne kręciły w tą a inne w drugą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności