jaccunio Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Witam. Potrzebuje do scenki kilkudziesięciu desek. Wymiary będą miały identyczne, jedyny problem to to, że nie chcę by były tak samo oteksturowane, bo identyczne nie będą ładnie wyglądały. Jak małym nakładem czasowym zrobić, by każda deska była inaczej zmapowana?
mathix Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Jaki soft? Można z łapy w UV Editorze poprzesuwać nieco. Po co Ci kilkadziesiąt różnych? Wystarczy 10 nikt się nie połapie.
jaccunio Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Napisano 29 Sierpień 2007 soft to 3ds max 8. Dodam, ze to moj pierwszy kontakt z nim po polrocznej przerwie, wiec troche mi sie pozapominalo..
hcpiter Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Jezeli max to mozesz nadac kilka kanalow na mape i uvw map wtedy kazda bedziesz mapowal oddzielnie :) Moze troszke nie logicznie napisalem :p
Sebastian Ozga Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 j.w. - Do każdego obiektu UVW MAP i przesunięcie.
jaccunio Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Napisano 29 Sierpień 2007 Wyjasni ktos to krok po kroku? Kazdej desce daje modyfikator UVW map a potem w kazdym przesuwam gizmo?
uncle Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Wyjasni ktos to krok po kroku? Kazdej desce daje modyfikator UVW map a potem w kazdym przesuwam gizmo? no tak tez mozna;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się