Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem postać która ma przypominać rycerza (pierwsza rzecz którą robe w maxie wię jest jak jest). Próbowałem wstawić bipeda, dopasowywałem envelope (czy jak to sie mówi), lecz nagolenniki mają ochraniacze na kolana, a te są traktowane jako uda przez bipeda, więc dziwnie się wyginają. Tutaj znalazłem coś na ten temat. Chodzi o podmienianie części bipeda na meshe modelu. Tak więc utworzyłem mesh podudzia razem z nagolennicą kopiując polygony. Skopiowałem ten mesh w curve editor (jak w tutorialu) i wkleiłem na właściwe miejsce w bipedzie. Efekt był taki że ta część bipeda ... zniknęła. pivot został a części nie ma. Czy może mi ktoś pomóc? Chciałbym wiedzieć dlaczego tak sie dzieje i czy jakoś mogę zrigować tą postać.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

części rycerza (blachy) nie potrzebują się odkształcać więc zlinkuj te blachy do kości bipeda i tyle nie dodawaj skina ani phisiqa.

Napisano
  • Autor

zlinkowanie podziałało ale jest problem. czasami ciało przechodzi przez zbroje (naramienniki).

a czy da sie odlinkowywać tylko poszczególne elementy? bo jak będe dawał miecz to też zlinkuje, a w tutorialu było że odlinkowuje wszystkie.

i gdzie ustawić w opcji renderu żeby nie renderowało bipeda? czy trzeba go na końcu ukryć?

Napisano

odlinkowanie jest obok linkowania a żeby nie renderowało ustawia się w propertisach obiektu. A długości poszczególnych elementów trzeba robić przez skalowanie w trybie figure mode (W bipedzie zakładka motion tam taki obrazek ludzika, zdaje się) polecam F1.

Napisano

Żeby nie renderowało bipeda zaznacz wszystkie jego kości kliknij prawym>properties i odznacz renderable.

Napisano
  • Autor

heh już doszedłem do wszystkiego :P a z odlinkowaniem chodziło mi o co innego. oglądałem na youtube tutorial i autor mówiąc o linkowaniu stwierdził (albo tylko takie wrażenie odniosłem), że odlinkowanie działa na wszystkie zlinkowane obiekty. Ale kiedy spojrzałem na przycisk zrozumiałem że tylko zaznaczone. A z renderowaniem poradziłem sobie chowając bipeda przed renderowaniem, ale będe korzystał z opcji. Dziękuje za pomoc. Pozostało mi jedynie ćwiczyć, bo narazie nOOb konkretny jestem i nie zaciekawie moja praca wygląda.

 

Jedynie na koniec chciałbym poprosić o link do jakiegoś tutorialu dotyczącego teksturowania, ponieważ nie moge sobie z tym poradzić.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.