Jump to content
Amok

texturowanie Zb3

Recommended Posts

czy jest możliwość texturowania na wysokiej rozdzielczości textur

bez dodawania SDiv ,

w dwojce było jakoś normalniej wystarczyło ustalic rozdzielczość textury i malowac

w ZB3 wszystko zalezy od iloąśći POLI bardzo mnie to dziwi i irytuje

 

ale możę jest inny system ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo to jest tak że jak chcesz po texturze malować to mozesz tylko przez Projection Mastera i wtedy ogranicza cie tylko rozdziałka textury a jak chesz normalnie po obiekcie ( poly painting :D ) to zalezy to od ilości poly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie - wciaz mozesz tak samo jak w dwojce - a jak chcesz po polygonkach malowac no to nic dziwnego ze od poly zalezy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy