Jump to content

texturowanie Zb3


Amok

Recommended Posts

czy jest możliwość texturowania na wysokiej rozdzielczości textur

bez dodawania SDiv ,

w dwojce było jakoś normalniej wystarczyło ustalic rozdzielczość textury i malowac

w ZB3 wszystko zalezy od iloąśći POLI bardzo mnie to dziwi i irytuje

 

ale możę jest inny system ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bo to jest tak że jak chcesz po texturze malować to mozesz tylko przez Projection Mastera i wtedy ogranicza cie tylko rozdziałka textury a jak chesz normalnie po obiekcie ( poly painting :D ) to zalezy to od ilości poly.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy